ادامه بارش برف و کاهش دید در محورهای استان آذربایجان‌غربی/ سردشت بیشترین بارش‌ها را داشته است

ادامه بارش برف در مناطق مختلف استان آذربایجان‌غربی، علاوه بر کند شدن عبور و مرور در محورهای استان، دید افقی را نیز کاهش و در برخی محورها به ۲۰متر رسانده است.

ادامه بارش برف و کاهش دید در محورهای استان آذربایجان‌غربی/ سردشت بیشترین بارش‌ها را داشته است

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بارش برف که در نقاط مختلف استان ادامه دارد، عبور و مرور را در محورهای مختلف کند کرده است.

بنا به اعلام راهداری و حمل و نقل استان، محور ارومیه - اشنویه بدلیل ادامه بارش برف و مه غلیظ، فاصله دید افقی کاهش و به 20 متر رسیده است.

همچنین سطح جاده حد فاصل شاهین‌دژ _ تکاب ححد فاصل گردنه مایین‌بلاغ بدلیل کولاک و لغزنده بودن، با کندی عبور و مرور مواجه است.

رانندگان نیز برای رانندگی در این مسیرها علاوه بر احتیاط کامل، برای کاهش حوادث ناشی از بارش برف حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و از سلامت برف پاک کن ها و چراغ ها اطمینان حاصل نموده و حتی المقدور از سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایید.

همچنین مرکز مدیریت راه‌های آذربایجان‌غربی اعلام کرده است: بدلیل ادامه بارش برف و مه غلیظ در برخی محورهای استان، شاهد کندی تردد هستیم و راهداران در محورهای برفی در حال نمک پاشی هستند.

کولاک و برف محور بازارچه مرزی  کیله

آمار بارش در استان طی 24 ساعت گذشته
بنا به اعلام هواشناسی آذربایجان‌غربی، در 24 ساعت گذشته تا ساعت 9:30 صبح امروز، شهرستان سردشت با 38.4 میلیمتر بارندگی بیشترین آمار بارش را داشته است.

همچنین میزان بارش در سایر شهرهای استان به شرح زیر است:

تکاب 33/8 ، شاهین دژ 31/5 ، بوکان 28/4، مهاباد 24/6، پیرانشهر 21/4، میاندوآب 19/3، اشنویه 14/5، نقده 9/9، سلماس 6/5،  نازلو 5.6، ارومیه 5/4، خوی 5/2، کهریز 4/4، پلدشت 1/8، چایپاره 0/9، چالدران  0/2 و ماکو 0/1 میلیمتر

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان