ابراهیم زاده در ایزدشهر خواند / شهرهای کوچک و کنسرت‌های بزرگ

چندی است که شهرهای کوچک در نقاط مختلف کشور میزبان کنسرت‌های بزرگی می‌شوند.

ابراهیم زاده در ایزدشهر خواند / شهرهای کوچک و کنسرت‌های بزرگ

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، روزگار انحصار کنسرت‌ها در تهران به پایان رسیده و اکنون شاهد هستیم که شهرستان‌های مختلف در طول سال میزبان برگزاری کنسرت‌های بسیاری هستند. اجراهای شهرستانی حتی از انحصار مراکز استان هم خارج شده و اکنون شاهد هستیم که شهرهای کوچک هم میزبان کنسرت‌های بزرگ می‌شوند.

یکی از نمونه‌های این شهرستان‌های کوچک، ایزدشهر است که هفته گذشته میزبان یکی از خوانندگان پرطرفدار موسیقی پاپ کشور بود.

 

ایزدشهر از شهرهای استان مازندران است. این شهر، در بخش مرکزی شهرستان نور در کنار دریای خزر قرار دارد. شهرداری ایزدشهر، جمعیت این شهر را در سال 1386 حدود 9 هزار نفر برآورد کرد.

ایزدشهر در روز 17 آذر 1397 میزبان اجرای محسن ابراهیم‌زاده بود. سالن شهدای ایزدشهر سالنی ورزشی و نوساز است که از سوی بنیاد خیریه تات (علی انصاری) ساخته شده است. گنجایش این سالن 2400 نفر است.

کنسرت محسن ابراهیم زاده در این سالن با کیفیت مطلوبی برگزار شده و جالب است که این اتفاق پس از سه سال تعطیلی کنسرت‌ها در این شهر رخ داده است. جالب‌تر اینکه تمام صندلی‌های موجود در این سالن برای کنسرت ابراهیم‌زاده پر شده است.

 

البته در برگزاری چنین کنسرت‌هایی گاهی مشکلاتی به وجود می‌آید که معمولا این مشکلات نشات گرفته از برخی ناهماهنگی‌هاست. مثلا در اجرای محسن ابراهیم زاده در شهر ایزدشهر، 400 نفر از ظرفیت سالن در اختیار شهرداری این شهر قرار گرفته که همین مسئله مشکلاتی را در مدیریت این مهمانان ایجاد کرده است.

به هر روی برگزاری کنسرت‌های موسیقی در شهرهای کوچک موجب رونق فرهنگ و هنر و بالا رفتن روحیه جامعه می‌شود. شاید بهتر است مسئولان فرهنگ و اجتماعی شهرهای کوچک، تلاش‌هایشان را بیشتر کنند تا رویدادهای فرهنگ و هنری در این شهرها بیشتر از گذشته برگزار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان