رقیب استقلال به فینال جام باشگاه های جهان رسید!

العین امارات که به عنوان میزبان در جام باشگاه های جهان حضور داشت، به فینال این رقابت ها صعود کرد.

رقیب استقلال به فینال جام باشگاه های جهان رسید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جام باشگاه های جهان امسال، سرشار از معجزه های بی پایان است. پس از آن که کاشیما به عنوان قهرمان آسیا، گوادالاخارا نماینده آمریکای مرکزی را حذف کرد، مشخص شد این جام برای تیم های معجزه ساز است. جامی که شاید به قهرمان اروپا هم متعلق نباشد!

در نخستین بازی، العین امارات به عنوان میزبان مسابقات به مصاف ولینگتون، نماینده اقیانوسیه، رفت. بازی در 90 دقیقه با 6 گل با نتیجه 3-3 به پایان رسید. در پایان 120 دقیقه بنفش های اماراتی ده نفره هم شدند تا بسیاری پایان کار العین در جام باشگاه های جهان را در همان قدم اول پیش بینی کنند. اما یاران مارکوس برگ در ضربات پنالتی با نتیجه 3-4 از پس حریف استرالیایی برآمدند و راهی رقابت بعدی شدند؛ اسپرانس، نماینده آفریقا.

بازی مقابل قهرمان تونسی لیگ قهرمانان آفریقا ساده بود. العین در بیست دقیقه نخست بازی دو گل به حریف خود زد تا گل دقیقه 60 بندر محمد سومین و آخر تیر بر پیکره تونسی ها باشد. العین آن بازی را 0-3 برد و راهی نیمه نهایی شد؛ جایی که باید با نماینده آمریکای جنوبی بازی می کرد. ریورپلاته با بازگشتی شکوهمندانه به جام باشگاه های جهان رسید و در مقابل نماینده میزبان حضور یافت. 

نخستین دیدار نیمه نهایی امشب و میان دو تیم ریورپلاته و العین در ورزشگاه بن زاید، ورزشگاه خانگی العین، برگزار شد. العین در دقیقه سه با گل مارکوس برگ از حریف خود پیش افتاد. در ادامه سانتوس بوره در پنج دقیقه دو بار دروازه اماراتی ها را باز کرد اما ششمین دقیقه نیمه دوم بازی، کایو برای العین به گل رسید تا بازی با نتیجه 2-2 دنبال شود. این بازی پر گل در ادامه گلی نداشت تا دو تیم راهی وقت اضافه و پس از آن ضربات پنالتی شوند. در ضربات پنالتی یاران مارکوس برگ سوئدی با نتیجه 4-5 به پیروزی رسیدند تا معجزه حضور آن ها در جام باشگاه های جهان تبدیل شود. در دیگر بازی امشب این مسابقات که برای رده بندی تیم های پنجم و ششم انجام شد، اسپرانس تونس در ضربات پنالتی گوادالاخارا را شکست داد تا پنجمی را از آن خود کند و تیم مکزیکی در اوج ناباوری به آخرین تیم مسابقات تبدیل شود.

فردا شب ساعت 20 به وقت تهران، کاشیما مقابل رئال مادرید قرار خواهد گرفت تا سمت دیگر فینال این مسابقات شناخته شود. فینال این مسابقات شنبه، یک دی 1397 ساعت 20 به وقت تهران برگزار خواهد شد. فینالی که نیمی از آن متعلق به العین امارات، یکی از سه رقیب استقلال در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است.

43255

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان