فوتبال جهان؛ مدیر اجرایی سابق میلان از روسونری شکایت کرد

فوتبال جهان - مدیر اجرایی پیشین باشگاه میلان قصد دارد به مشکلاتی که این باشگاه ایتالیایی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، دامن بزند.

فوتبال جهان؛ مدیر اجرایی سابق میلان از روسونری شکایت کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، مارکو فاسونه تصمیم گرفته که از باشگاه میلان به خاطر اخراج وی شکایت کند چرا که برکناری‌اش را ناعادلانه می‌داند.

فاسونه تا پیش از انتقال مالکیت باشگاه میلان به مؤسسه مالی الیوت آمریکا، به عنوان مدیر اجرایی این باشگاه ایفای نقش می‌کرد. با ناتوانی مالک چینی پیشین روسونری، یونگ‌هونگ‌لی برای بازپرداخت وام و مصادره باشگاه توسط الیوت، فاسونه و ماسیمو میرابلی، مدیر ورزشی باشگاه نیز از این باشگاه بیرون رانده شدند.

اکنون اما خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گزارش کرده که فاسونه 54 ساله به مراجع قانونی شکایت کرده و اولین جلسه رسیدگی به دادخواست او نیز فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد.

طبق ادعای وکیل فاسونه، اخراج این مرد ایتالیایی جنبه تلافی‌جویانه داشته است و به همین دلیل او خواستار لغو حکم اخراج وی شده است.

با انتقال مالکیت باشگاه میلان به الیوت ساختار مدیریتی این باشگاه نیز به کلی دگرگون شد به طوری که در حال حاضر پائولو اسکارونی به عنوان رئیس، ایوان گازیدیس مدیر سابق آرسنال به عنوان مدیر اجرایی و لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی در این باشگاه مشغول به کار هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان