قلی‌زاده: دیگر آخرین بازیکن تیم ملی نیستم

ورزش سه نوشت: علی قلی‌زاده یکی از بازیکنان حاضر در لیست نهایی کی روش محسوب می شود که این روزها در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حضور یافته است.

قلی‌زاده: دیگر آخرین بازیکن تیم ملی نیستم

این ستاره لژیونر تیم ملی در ابتدا در مورد شرایطش در باشگاه شارلوا گفت: شرایطمان بهتر می شود و بردهای اخیر تاثیر زیادی در روحیه بازیکنان داشت. شرایط من هم نسبت به ابتدای فصل که به باشگاه شارلوا امدم و پیش از مصدوم شدن خیلی بهتر شده بود و پیش از این همه  تلاش خودم را انجام دادم که شرایط را از حال حاضر بهتر کنم که متاسفانه این مصدومیت برای من بوجود آمد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا بعد از رفتن از سایپا بازی های لیگ را دنبال می کند یا خیر گفت: صد در صد همه بازیهای لیگ را از بلژیک دنبال می کنم. به خاطر اینکه نسبت به سال قبل خیلی جذاب تر شده و تیم های پدیده و تراکتورسازی خیلی خوب کار می کنند و نتایج خوبی گرفته اند. سایپا را هم مسابقاتش و هم با بازیکنانی که در ارتباط هستم بیشتر پیگیری می کنم.

وی در مورد کاوه رضایی و رفتنش از شارلوا گفت: "کاوه برای هر تیمی یک برگ برنده است. اگر کاوه حضور داشت تیم ما بهتر از این می شد اما با رفتن کاوه تیم ما مقداری افت داشت چون بچه های تیم تحت تاثیر قرار گرفته بودند. در واقع آرزوی هر تیمی است که بازیکنی مثل کاوه داشته باشد. از طرف دیگر طرفداران تیم تحت تاثیر قرار گرفته بودند و چون کاوه به تیم بالاتری رفته بود، اما کم کم بازیکنهای خوبی گرفتیم که امیدوارم بتوانند جای کاوه را پر کنند".

قلی زاده در مورد شرایط تیم ملی گفت: "از طرف بازیکنان که همه با انگیزه کار می کنند. علیرغم کم لطفی ها و بی مهری هایی که نسبت به تیم ملی می شود شرایط بازیکنان خوب است و همه یک دل و همراه هستیم و این که بیشتر هوای تیم ملی را داشته باشید یک جمله تکراری شده است. اما باز هم تکرار می کنیم. البته اگر بازیهای با سطح بالاتر و بهتر انجام می شد خیلی بهتر بود اما با همین شرایط و بازیها هم فقط یک دل هستیم تا به جام ملتها برویم تا نتیجه ای که در شان و شخصیت ایران هست را بدست بیاوریم. من تجربه بودن در کنار تیم ملی را در جام جهانی داشته ام و خوشبختانه شرایط تیم خیلی خوب و جو آن عالی است و امیدوارم بتوانم خوب کار کنم و با رفع مصدومیتم در ترکیب باشم و خودم را ثابت کنم و خیلی خوشحالم که نزدیک بازیها هستیم تا به مردم نشان دهیم که ایران چه تیم خوبی دارد".

وی در مورد سه بازی پیش روی تیم ملی در اردوی قطر گفت: "طبیعتا قبل از جام ملتها نیاز به بازیهای بیشتری داریم و با شرایط موجودی که داریم و با بی لطفی هایی که به تیم ملی می شود این سه بازی هم غنیمت است. قطعا همه دوست دارند بازیهای خوبی داشته باشند و بازیهای بزرگی انجام دهند. منظور ما از بازی بزرگ، بازی برابر آرژانتین و اسپانیا و برزیل نیست ولی حداقل می توانستیم با تیم های خوب آسیایی بازی دوستانه خوبی انجام دهیم و خودمان را بسنجیم که این امر محقق نشد و به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم بازی های خوب با تیم های طراز اول آسیایی را انجام دهیم. ولی این سه بازی که پیش روی تیم است امیدوارم بتواند به تیم ما کمک کند و هماهنگ تر بشویم و نتایج خوبی بگیریم. بازی آخر یک بد شانسی بزرگ آوردم البته می توانست از این بد تر هم باشد که در یک صحنه بازیکن مقابل تکل زد و پای من زیر پای بازیکن قرار گرفت و آسیب دیدگی پیدا کردم و فردا برای MRI می رویم و فردا خبر دقیق آن مشخص خواهد شد".

بازیکن تیم ملی در مورد بازیهای جام ملتها گفت: "امیدوارم و همه فکر و دل بازیکنان در همین راستا قرار دارد تا به این امر مهم دست پیدا کنیم. همه بازیکنان چه بازیکنهایی که در زمین مسابقه هستند و چه بازیکنانی که در نیمکت حضور داشته باشند فرقی ندارد و همه تلاش خواهند کرد و فقط به دنبال گرفتن یک نتیجه خوب و در شان نام فوتبال ایران و برای مردم هستیم".

وی در مورد حضورش در اردوی تیم ملی و کار با کادر پزشکی تیم ملی گفت: "فوق العاده است و با این رسیدگی که از من در تیم ملی می شود در باشگاهم امکان انجامش وجود نداشت. در اینجا و در حال حاضر روزی شش ساعت در حال کار کردن با من در استخر، فیزیوتراپی و ... هستند و هر ساعت به من مراجعه کرده و شرایط من را جویا می شوند و امیدوارم به همین ترتیب ادامه بدهم و بتوانم به شرایط خوب برگردم و در حد توانم به تیم ملی کمک کنم".

قلی زاده در پایان گفت: "در جام جهانی شرایط من با الان فرق داشت و درست است که بازیکن آخر لیست بودم اما الان احساس می کنم شرایطم خیلی بهتر باشد و البته با این مصدومیتی که پیش رو دارم اگر پشت سر بگذارم شرایطم در تیم ملی خیلی بهتر می شود و آقای کی روش هم نظرشان این بود که من فعلا در لیست باشم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد ایشان را بدهم".

43255

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان