اعلام استراتژی جدید بریتانیا در برابر تهدیدهای روسیه

وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد، استراتژی جدید مبارزه با روسیه، ایران و چین را اتخاذ نموده اند.

اعلام استراتژی جدید بریتانیا در برابر تهدیدهای روسیه
به گزارش اسپوتنیک، وزیر دفاع انگلیس، گوین ویلیامسون، روز سه شنبه اعلام کرد که بریتانیا قصد دارد راهبردی برای خنثی سازی تهدیدات از سوی روسیه، انجام دهد. 
گوین ویلیامسون گفت که این کشور از استراتژی که انگلستان در اوج جنگ سرد برای مبارزه با تهدید روسیه استفاده کرد، بهره نخواهد گرفت. 
وی همچنین اظهار داشت که در ساختار وزارتخانه دفاع بریتانیا، یک واحد دائمی برای تحلیل توانایی کشورهای متخاصم مانند ایران ی چین و نیز ارزیابی توانایی های نیروهای مسلح بریتانیا برای مقابله با این تهدیدات ایجاد خواهد شد. 
علاوه بر این، ویلیامسون اشاره کرد که در چارچوب تقویت نیروهای مسلح بریتانیا، بخش آمادگی رزمی کشتی ها، حمله به زیردریایی ها و هلیکوپتر ها و همچنین فعال کردن عملیات تهاجمی در فضای مجازی گسترش پیدا خواهد کرد. 
پیش از این، وی بارها ادعا کرده بود که روسیه در تعدادی از حملات سایبری در این کشور دخیل بوده و کشورهای غربی باید برای مبارزه بیشتر با مسکو تلاش کنند.

پیش از این در خبر ها آمده بود که هکرهای عضو گروه «انانیموس» اسناد مربوط به فعالیت طرح Integrity Initiative را کشف کردند که بریتانیا از آن برای دخالت در امور داخلی کشورهای عضو اتحادیه اروپا و جنگ خبری با روسیه استفاده می کرد.
طبق اطلاعات «انانیموس»، ویلیام براودر، سرمایه دار و سرمایه گذار معروف که قبلاً مقامات کانادا را به مطرح کردن پیشنهاد تعلیق عضویت روسیه در اینترپل فرا خوانده بود و ایگور سوتیاگین، دانشمند محکوم شده در روسیه در سال 2014 به اتهام جاسوسی که دیرترعفو شد، از جمله افراد مرتبط با طرح Integrity Initiative بوده اند.
ظبق اسناد منتشره، مخارج طرح فوق الذکر در سال مالی جاری که 31 مارس سال آینده به پایان می رسد، 1.96 میلیون پوند (2.51 میلیون دلار) تخمین زده می شود. خاطرنشان می گردد که هدف اعلام شده این طرح مقابله خبری با روسیه است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان