منچستر یونایتد ۳ - ۱ هادرسفیلد؛ شب آفتابی!

منچستریونایتد موفق شد در خانه خود با سه گل هادرسفیلد را مغلوب کند.


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در دومین تجربه مربیگری اوله گونار سولسشر، موفق شد با تک گل ماتیچ و دبل پل پوگبا برابر هاردسفیلد به پیروزی برسد تا این سرمربی نروژی در اولین حضور خود در اولدترافورد نیز طعم پیروزی را برابر هواداران یونایتد بچشد.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 برای هادرسفیلد ایجاد شد اما ضربه کونگولو در موقعیتی بسیار خوب و در مقابل دروازه، با اختلاف از بالای دروازه دخیا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 15 لینگارد بخت خود را برای باز کردن دروازه هادرسفیلد امتحان کرد اما لوسل موفق شد ضربه او را مهار کند.

 

 

اما در ادامه منچستریونایتد بر جریان بازی مسلط شد و بعد از خلق چند موقعیت نه چندان مهم در دقیقه 27 به گل اول رسید. روی ارسال کرنر ماتا، ضربه سر لیندلوف توسط لوسل مهار شد و در ریباند و مقابل دروازه خالی، نمانیا ماتیچ موفق شد با یک ضربه آسان دروازه هادرسفیلد را باز کند.

 

دقایقی بعد دالوت بهترین فرصت را روی ارسال راشفورد برای زدن گل دوم به دست آورد اما ضربه زمینی او از مقابل دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در لحظات پایانی نیمه اول هادرسفیلد بهترین بخت را برای زدن گل تساوی داشت اما نفوذ بلینگ با ضربه خودخواهانه او از گوشه محوطه همراه بود و با از دست رفتن این موقعیت، نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم، امبنزا می توانست گل تساوی را برای هادرسفیلد به ثمر برساند اما حضور به موقع ماتیچ مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 59 هادرسفیلد تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت اما ضربه دیدنی دیپویتره با عکس العمل فوق العاده و تماشایی داوید دخیا همراه شد.

 

 

 

این مهار دیدنی باعث شد لحظاتی بعد یونایتد به گل دوم برسد. پاس عرضی هرارا در محوطه با ضربه تمام کننده پوگبا همراه شد تا منچستریونایتد برتری خود را دو برابر کند.

 

این پایان کار نبود و حملات یونایتد ادامه یافت تا اینکه پل پوگبا در دقیقه 78 با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه گل دوم خودش و سوم یونایتد را به ثمر رساند تا ارزش های خود را به ژوزه مورینیو به اثبات برساند.

 

در دقیقه 86 هادرسفیلد موفق شد با فرصت طلبی یورگنسن در مقابل دروازه، گل اول این تین را به ثمر رسانده و اختلاف را به دو گل برساند اما در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و یونایتد با همان نتیجه 1-3 هادرسفیلد را مغلوب کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان