تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز

تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز چیست؟

صاحبان کسب و کار عموما علاقه دارند که سرمایه خود را فقط در یک زمینه و در یک بستر خاص وارد نکنند و بعد از اینکه کمی کسب و کارشان رونق گرفت به دنبال این هستند که زمینه های مختلف را برای سرمایه گذاری امتحان نمایند.

هر کدام از این سرمایه گذاران بر اساس تجربه و علاقه خود ممکن است به سراغ سرمایه گذاری در مسکن، ماشین، تولید و یا خدمات و یا هر چیز دیگر بروند. واقعا کار درست و سرمایه گذاری مطمئن چیست؟ آیا راه های تازه ای برای سرمایه گذاری در دنیا وجود دارد که ما از آن بی اطلاع هستیم؟ تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز یکی از این راهها و زمینه ها است که کمتر در ایران شناخته شده و ما در این مطلب قصد داریم در خصوص تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز صحبت کنیم.

22

تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز

افرادی که صاحب شرکت های بزرگ هستند عموما فکر می کنند با صرف وقت زیاد و هزینه گزاف برای توسعه کسب و کار خود و البته یادگیری روش های جدید برای فروش محصولاتشان می توانند به سود زیادی دست پیدا کنند. این افراد عموما هم محصولات خوب و با کیفیتی تولید کرده و بعد سود حاصل از این محصولات را در جاهای دیگری سرمایه گذاری می کنند. در بین همه این سرمایه گذاران کمتر افرادی هستند که به سود بیشتر در کار و حرفه خود فکر کرده و وارد عرصه های دیگر نشوند آنها اعتقاد دارند باید تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارند البته ما این فرضیه را رد نمی کنیم ولی معتقد هستیم با پیشرفت روش های نوین در تبلیغات می توانیم از همان حرفه و زمینه کاری که در آن متبحر هستیم به سود زیادی برسیم و این کار را تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز برای ما انجام می دهد. شما سه دسته سرمایه گذار را در نظر بگیرید: دسته افراد افرادی هستند که ساعت های زیادی را صرف یادگیری همه فوت و فن های خرید و فروش ماشین کرده و بعد امیدوار هستند از این راه به سود خوبی دست پیدا کنند.

2

دسته دوم سرمایه گذاری است که  ساعت هایی زیادی صرف تولید یک اپلیکیشن می کند تا بتواند مانند فیس بوک یا تلگرام در سراسر دنیا به محبوبیت رسیده و از این راه ثروتمند شود و حالا دسته سومی هم وجود دارد که سعی می کنند تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز را یاد گرفته و یا اینکه از افرادی که تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز را می شناسند و بر آن مسلط هستند برای تبلیغات حرفه خود استفاده کنند. در دنیای امروز به نظر شما کدام موفق تر بوده و زودتر به هدف خود دست پیدا می کند. در جامعه امروز که اینترنت به جزو لاینفک زندگی تبدیل شده است، تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز یکی از راههای بسیار موثر برای توسعه کسب و کارها و دستیابی به سودهای هنگفت است.

3

تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز چیست؟

تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز یک نوع سرویس تبلیغاتی آنلاین است که به تجار و صاحبان کسب و کار اجازه می دهد برای ارائه محصولات و خدمات خود از گوگل استفاده کنند. نحوه استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز به این شکل است که بر مبنای کلمات کلیدی انتخاب شده توسط کاربران و جستجوهایی که در گذشته انجام داده اند، صورت می گیرد. مثلا اگر در حرفه پوشاک کار می کنید اگر کاربران بیشترین سرچی که در گوگل به زبان رایج شما داشته اند لباس مردانه و زنانه بوده باشد حالا اگر شما یک وب سایت داشته باشید که در آن محتواهایی با این کلمات کلیدی بارگذاری کرده باشید وقتی کاربران در گوگل این کلمات را سرچ می کنند صفحه شما جزو اولین صفحات در گوگل خواهد بود که بالا می آید و به این صورت اولین محصولی که دیده می شود محصول شما است. تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز این امکان را به صاحبان کسب و کار می دهد تا با استفاده از این ابزار یک نوع کمپین تبلیغاتی داشته باشند و برای آن هم بودجه ای در نظر بگیرند وقتی کاربران روی لینک مربوط به سایت آنها کلیک می کنند مبلغی از حسابشان کم خواهد شد. تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز روی کلمات کلیدی متمرکز شده و از این طریق به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

4

آیا وارد شدن تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز راحت است؟

وارد شدن در فرایند تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز چندان کار ساده ای نیست و اگر از افراد حرفه ای کمک نگیرید، ممکن است سرمایه خود را از دست بدهید. برای استفاده از سرویس تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز لازم نیست پول زیادی خرج کنید فقط کافیست صبور باشید و اجازه دهید زمان لازم برای اجرای این کار سپری شود. در پایان اینکه سرویس تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز یک سرویس رایگان نیست.

5

تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام چیست؟

تبلیغات اسپانسر اینستاگرام یک امکان بسیار مفید است که اینستاگرام برای صفحات کسب و کار فراهم کرده است. با استفاده از تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام می توانید بازاریابی یکپارچه ای در خصوص محصولات و خدمات خود داشته باشید. برای استفاده از تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام باید یکسری مراحل را طی کنید. اولین مرحله برای این کار متصل کردن حساب کاربری اینستاگرام با حساب کاربری فیس بوک است. یعنی باید حساب کاربری اینستای خودتان را با حساب کاربری فیسبوکتان لینک کنید. این تنظیمات در صفحه فیس بوک پیش بینی شده است و شما به راحتی می توانید این کار را برای استفاده از سرویس تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام انجام دهید. در مرحله بعد باید به مدیریت تبلیغات فیس بوک رفته و یک کمپین درست کنید.

6

در ادامه کاری که باید انجام دهید، این است که مجموعه آگهی های خودتان را آماده کرده و بعد تعیین کنید چه کسانی می توانند این آگهی ها را ببینند. یک کار دیگری که باید انجام دهید اینکه برای راه اندازی تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام حتما بودجه ای که قصد دارید در این کار بگذارید را تعیین کنید. بعد در ادامه این مراحل دکمه ادامه را فشرده و هر آنچه که لازم است را به مدیریت کمپین خود اضافه کنید. استفاده از سرویس تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام نیاز به خلاقیت و صرف وقت دارد. در درجه اول بهتر است از صفحات رقبای خود دیدن کنید این کار باعث می شود با پیکسل فیس بوک تگ شوید. بعد از راه اندازی کمپین و اجرای سرویس مرتب آن را به روز رسانی و مدیریت نمایید. با هزینه کم شروع کنید و در صورت مشاهده نتایج مطلوب آرام آرام هزینه این کار را افزایش دهید.

7

عرش هاست چه کاری برای شما انجام می دهد؟

شرکت عرش هاست با دراختیار داشتن تیم مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی سایت و تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام و تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز می تواند مدیریت تبلیغات شما را با هزینه خیلی کم بر عهده گرفته و در خصوص اجرای این کار اطمینان کافی به شما بدهد. در مورد استفاده از دو سرویس تبلیغات اسپانسرینگ اینستاگرام و تبلیغات گوگل یا گوگل ادوردز چیزی که خیلی اهمیت دارد استفاده بهینه از وقت و هزینه ها است و اینکه تکنیک های اجرای برنامه به درستی رعایت شود. کارشناسان و متخصصان شرکت عرش هاست این توانایی را دارند با استفاده از این ابزار به کسب و کار شما رونق داده و هزینه های تبلغیات شما را به حداقل برسانند.

تماس : 02188930715

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان