بهترین مدل و رنگ های رژ لب سال ۹۸

رنگ رژ لب تاثیر بسیار زیادی در جذابیت آرایش و چهره دارد. انتخاب مناسب رژ لب می تواند در ایجاد چهره ملایم و در عین حال زیبا اهمیت فراوانی داشته باشد. با مجموعه ای از رنگ رژ لب سال ۹۸ (۲۰۱۹) همراه باشید.

رنگ رژ لب تاثیر بسیار زیادی در جذابیت آرایش و چهره دارد. انتخاب مناسب رژ لب می تواند در ایجاد چهره ملایم و در عین حال زیبا اهمیت فراوانی داشته باشد. با مجموعه ای از رنگ رژ لب سال 98 (2019) همراه باشید.

 

قرمز

رژ لب سال 98

رنگ رژ لب قرمز یکی از رنگ هایی است که شما میتوانید در تمام طول سال از آن استفاده کنید. بر خلاف باور عمومی، قرمز فقط برای تعطیلات عید و کریسمس عالی نیست. این رنگ برای جذابیت چهره و همچنین پر جنش و جوش نشان دادن لب های انتخاب مناسبی است.

 

شاه توتی

رژ لب 98

این رنگ که ترکیبی از بنفش پررنگ و صورتی ملایم است، انتخاب افراد خاص می باشد. این رنگ خاص، جلوه چشمانتان را بیشتر کرده و همراه با یک سایه می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. برای افرادی که دارای چشمان قهوه ای هستند، انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

شرابی

رژ لب 98

رنگ رژ لب شرابی برای پوست های تیره انتخاب مناسبی خواهد بود. اگر از تیرگی این رنگ رضایت ندارید، می توانید با استفاده از رنگ های ملایم آن را تعدیل نمایید. اگر به دنبال رنگی با حفظ طولانی مدت هستید، از این رنگ غافل نشوید.

 

قهوه ای موکا

رژ لب 98

رنگ قهوه ای موکا یکی از رنگ های بسیار زیبا با طیف وسیعی از رنگ هایی مانند سبز، نارنجی و شکلاتی می باشد. این رنگی است که روی لب های شما ذوب می شود و حتی ممکن است طعم آن را نیز به عنوان شکلات بپسندید.

 

برهنگی

رژ لب 98

ممکن است فکر کنید که رنگ برهنه کابرد زیادی ندارد. اما کاملا در اشتباه هستید. اگر از هیچ رنگی رضایت ندارید، این رنگ نجات دهنده است. لب های شما با این رنگ پز از زندگی خواهد شد و همچنین از خشکی و بی روحی نجات پیدا خواهند کرد.

 

مرجانی

رژ لب 98

این رنگ به عنوان رنگ سال 2019 نیز انتخاب شده است، از بسیاری از جهات یک رنگ همه کاره است. رژ لب نه کاملا نارنجی نه کاملا قرمز می تواند یک انختاب خاص باشد. این رنگ نماد حرارت و سرزندگی است.

 

صورتی

رژ لب 98

صورتی برای فصل بهار و تابستان یک انتخاب بسیار عالی است وترکیب این رنگ با زرد و سفید و همچنین ترکیب سیاه و سفید می تواند رنگ های جذابی را تولید نماید. طیف های متنوعی مانند صورتی روشن و تاریک نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

نارنجی

رژ لب 98

نارنجی برای پایان تابستان و شروع فصل خزان و برگ ریزان می تواند پیشنهاد خوبی برا رنگ رژ لب باشد. رنگ نارنجی معمولا برای پوست نیز دلپذیر خواهد بود و بر روی هر نوع پوستی به خوبی می نشیند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان