زاهدی فر: VAR خدمات زیادی خواهد داشت

محمدحسین زاهدی فر با اعلام این که هر سیستم جدید برای جا افتادن احتیاج به زمان دارد معتقد است VAR کمک زیادی به جامعه داوری خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امروز سیستم VAR  در آکادمی ملی المپیک با حضور شرکت طراح و داوران لیگ برتر و لیگ یک آزمایش شد. 


محمود حسین زاهدی فر یکی از داوران ارزنده ایران درباره ورود سیستم  VAR به بازی های لیگ برتر گفت:« امروز سیستم کمک داور ویدئویی یا همان VAR چندین بار مورد آزمایش قرار گرفت. به هر حال به خاطر این که آوردن آن سیستم اورجینال هزینه زیادی دربرخواهد داشت سعی بر این است تا بتوانیم آن را ایرانیزه کنیم و این موضوع مشکلات خاص خودش را طبیعتا به همره دارد.»


وی در ادامه گفت:« امروز به نسبت آن سیستم اولیه که قبلا مورد آزمایش قرار گرفته بود تغییرات بسیار خوبی اعمال شده بود و به هر حال من خوشبینم که این کار در نهایت مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. آنچه که  مسلم است VAR به کاهش اشتباهات داوری کمک شایانی خواهد کرد چرا که داوری به خاطر عامل انسانی که در آن دخیل است از بروز اشتباهات مصون نیست و این سیستم هم مثل همان تکنولوژی رادیویی که چند ساله است مورد استفاده قرار می گیرد می تواند برای داوران مفید باشد.»


زاهدی فر در پایان خاطر نشان کرد:« شما هر سیستم جدیدی که در ابتدا به معرض آزمایش می گذارید برای جا افتادن به زمان احتیاج دارد و همه باید در این که VAR  به شکل صحیحی اجرا شود به هم کمک کنیم و من مطمئنم در آینده نه چندان دور این سیستم به داوری ما خدمت زیادی انجام خواهد داد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان