رونمایی برانکو از هافبک دفاعی جدید پرسپولیس

باتوجه به محرومیت کمال کامیابی نیا، مصدومیت محسن ربیع خواه و غیبت احمد نوراللهی در بازی با سپیدرود، برانکو با چالش بزرگی برای انتخاب هافبک دفاعی روبرو است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد برانکو تصمیم خود را برای نیم فصل دوم گرفته و حداقل فعلا از سیستم 442 لوزی استفاده خواهد کرد. در این سیستم سرخ ها یک هافبک دفاعی دارند و به همین دلیل از شکل هجومی بسیار خوبی بهره مند خواهند بود. اما در همین ابتدای نیم فصل و برای بازی با سپیدرود در تاریخ 8 بهمن پرسپولیسی ها با مشکل بزرگی روبرو هستند.

در این دیدار کمال کامیابی نیا به علت محرومیت از سوی کمیته انضباطی حضور نخواهد داشت و احمد نوراللهی نیز باتوجه به حضور در جام ملت های آسیا احتمالا غایب خواهد بود. از طرف دیگر دو هافبک دفاعی دیگر تیم پرسپولیس یعنی محسن ربیع خواه و حسین ماهینی نیز دچار مصدومیت شده اند.

در چنین شرایطی برانکو روز گذشته تصمیم گرفت برای دقایقی سیامک نعمتی را در این پست استفاده کند. سیامک نعمتی که در پیکان هافبک کناری بود، از زمان پیوستن به پرسپولیس در پست های هافبک هجومی، مهاجم سایه، دفاع راست و... بازی کرده و در بازی دوستانه مقابل الشحانیه نیز حضور در پست هافبک دفاعی را تجربه کرد.

نمایش قابل قبول او در دیدار تدارکاتی باعث شد تا برانکو حداقل خیالش تا حدی از این پست راحت باشد اما با این حال بازهم پست هافبک دفاعی مهم ترین چالش پروفسور در ابتدای نیم فصل دوم خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان