۶ بازی در ۲۱ روز؛

ترافیک در برنامه اسفند ماه پرسپولیس

تیم پرسپولیس از تاریخ ۴ اسفند تا ۲۵ اسفند، شش بازی در لیگ و آسیا انجام خواهد داد.

]به گزارش "ورزش سه"، برنامه نیم فصل دوم لیگ هجدهم امروز توسط سازمان لیگ اعلام شد و بر این اساس، نیم فصل دوم از 15 بهمن آغاز می شود و در تاریخ 26 اردیبهشت به خط پایان می رسد. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی، برنامه بسیار فشرده ای در نیم فصل دوم خواهند داشت و به طور مثال تیم پرسپولیس در آخرین ماه سال شمسی، باید 6 دیدار در 21 روز انجام دهد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز 4 اسفند در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میهمان نفت مسجد سلیمان خواهند بود. آن ها 5 روز بعد در تهران با صنعت نفت آبادان بازی می کنند و 5 روز پس از آن نیز اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا 2019 خود را با برنده پلی آف انجام خواهند داد.

سرخ ها در روز 17 اسفند میهمان نساجی در مازندران هستند. سپس به قطر می روند تا روز 21 اسفند با السد دیدار کنند و بعد دوباره باید راهی شمال کشور شوند تا مقابل سپیدرود قرار بگیرند.

نکته جالب این است که پرسپولیس در این 21 روز 4 بازی در خارج از تهران انجام خواهد داد و همین موضوع بدون شک کار شاگردان برانکو ایوانکوویچ را سخت می کند. نکته این است که آن ها اگر در جام حذفی هم پیروز شوند، باید بازی یک چهارم نهایی و اگر در آن مسابقه هم برنده شدند، در بازی نیمه نهایی نیز به مصاف رقبا بروند.

شنبه 4 اسفند/ نفت MIS - پرسپولیس


پنج شنبه 9 اسفند/ پرسپولیس - صنعت نفت


سه شنبه 14 اسفند/ پرسپولیس - برنده پلی آف


جمعه 17 اسفند/ نساجی - پرسپولیس


سه شنبه 21 اسفند/ السد - پرسپولیس


شنبه 25 اسفند/ سپیدرود - پرسپولیس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان