هادرسفیلد ۰ - ۳ سیتی؛ قدرت نمایی در جان اسمیت!

منچسترسیتی موفق شد با ارائه نمایشی برتر با ۳ گل هادرسفیلد را مغلوب کند.


به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که با نتایج ضعیف خود در ماه دسامبر با رتبه پیشین در جدول فاصله گرفته بودند، در هفته های اخیر با نتایج پرگل رقبا را مغلوب می کنند و امروز نیز با 3 گل موفق به شکست هادرسفیلد در استادیوم جان اسمیت شدند تا دوباره اختلاف خودرا با لیورپول صدرنشین به 4 امتیاز برسانند.

 

مطابق انتظار سیتی بازی را با مالکیت توپ و روندی هجومی آغاز کرد و بعد از خلق چند موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 18 به گل اول دست یافت. دانیلو در پشت محوطه صاحب توپ شد و ضربه محکم او بعد از برخورد با سر مدافع هادرسفیلد تغییر جهت داده و وارد دروازه شد تا سیتی به گل اول دست یابد.

 

 

دقایقی بعد و روی ارسال دی بروین، فرناندینیو با ضربه سر می توانست زننده گل دوم سیتی لقب گیرد اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

 

در دقیقه 38 و روی پاس پشت مدافعان فرناندینیو، گوندوغان در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما حضور به موقع شیندلر مانع رخ دادن این اتفاق گشت. در ادامه جریان بازی آرام شد و در نهایت منچسترسیتی با همان یک گل برتری راهی رختکن شد.

 

 

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 53 به گل دوم هم رسید. لروی سانه در جناح چپ صاحب فرصت شد و ارسال او با ضربه سر استرلینگ در دهانه دروازه همراه گشت تا برتری سیتی دو برابر شود.

 

اما سیتی حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 56 و روی پاس سرخیو آگوئرو، لروی سانه با دروازه هادرسفیلد تک به تک شده و موفق شد با ضربه ای دقیق گل سوم را نیز به ثمر برساند.

 

 

 

در ادامه سیتی که از برتری خود اطمینان یافته بود، به اداره جریان بازی و حفظ توپ پرداخت و هادرسفیلد نیز در بر هم زدن این رویه ناتوان بود. در دقیقه 79 و روی ارسال ریچارد، مونیه می توانست دروازه سیتی را باز کند اما ضربه سر او توسط ادرسون مهار شد.

 

در دقیقه 86 این برناردو سیلوا بود که با یک ضربه محکم دروازه هادرسفیلد را نشانه گرفت اما لوسل موفق به مهار این ضربه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی با همان 3 گل موفق به غلبه بر هادرسفیلد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان