صدور مجوز برای افزایش قیمت سایپا و سایر خودروسازان تایید نشد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخل ادعا کرده است که هیچ گونه مجوز کتبی ای برای افزایش قیمت خودرو از سوی سایپا و یا دیگر شرکت های خودروسازی تاکنون یافت نشده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به تازگی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری های داخل ادعا کرده است که هیچ گونه مجوز کتبی ای برای افزایش قیمت خودرو از سوی سایپا و یا دیگر شرکت های خودروسازی تاکنون یافت نشده است.
به نقل از ایرنا ، ناصر سراج در پاسخ به این سوال که آیا افزایش اخیر قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا قانونی بوده است یا خیر توضیح داد که هرچند ما برای بررسی مجوز افزایش قیمت خودروها از سوی سایپا و دیگر خودروسازان استعلام های لازم را انجام داده ایم اما تاکنون مجوزی به دست ما نرسیده است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی سازمان بازرسی کل کشور، تاکنون هیچگونه مجوز کتبی ای برای افزایش قیمت از سوی سایپا یا خودروسازی های دیگر یافت نشده است. البته احتمال اینکه مصوبه ای موجود باشد وجود دارد ولی هنوز پاسخ کتبی ای به سازمان بازرسی داده نشده است.
سراج در ادامه توضیح داد که مرتبا پیگیر این ماجرا می باشیم و به محض رسیدن به یک نتیجه قابل قبول آن را با خبرگزاری ها در میان خواهیم گذاشت.
وی در انتها عنوان کرد که شرکت های خودروسازی از جمله سایپا برای پاسخ دادن به سازمان بازرسی کشور مهلت طولانی در اختیار نداشته و نهایتا تا انتهای هفته جاری باید پاسخ خود را ارائه دهند و در صورتی که پاسخی به استعلام سازمان بازرسی کشور داده نشود این سازمان به صورت حضوری وارد عمل شده و در صورتی که مجوزی یافت نشود اقدامات عملی متناسب انجام خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان