رئیس کلانتری ۱۳۰ نازی آباد خبر داد؛

دستگیری سارقی که تلفن‌های همراه سرقتی را به افغانستان صادر می‌کرد

سرهنگ جهانی از دستگیری سارق سابقه دار به اتهام ۱۵ فقره سرقت گوشی در جنوب تهران خبر داد.

دستگیری سارقی که تلفن‌های همراه سرقتی را به افغانستان صادر می‌کرد
دستگیری سارقی که تلفن‌های همراه سرقتی را به افغانستان صادر می‌کردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رسول جهانی رئیس کلانتری 130 نازی آباد اظهار کرد: روز گذشته یکی از شهروندان به یکی از واحد‌های این کلانتری در محله دوم نازی آباد مراجعه و اعلام کرد در محله دیگری از نازی آباد، یک سارق با پاتوق کردن خانه‌ای مجردی، به سرقت از شهروندان اقدام می‌کند.
 
وی افزود: پس از این گزارش ماموران عملیات کلانتری به خانه مجردی مذکور ورود پیدا کردند که پس از بررسی محل، چهار نفر حین مصرف موادمخدر دستگیر شدند که از آن‎ها 140 گرم ماده مخدر تریاک کشف و ضبط شد.
 
سرهنگ جهانی تصریح کرد: یکی از متهمان دستگیر شده، مردی 34 ساله از تبعه بیگانه بود که با بررسی سوابق وی مشخص شد در گذشته به اتهام سرقت دستگیر شده است و این منزل که در اختیار وی قرار داشت را به پاتوق سارقان و مصرف کنندگان مواد مخدر تبدیل کرده بود.
 
وی افزود: در بازرسی انجام شده از این خانه مجردی، 25 گوشی سرقتی سالم به همراه 8 عدد گوشی قطعه قطعه شده، یک عدد لپ تاپ، یک عدد گردنبند و 12 عدد رم گوشی به دست آمد.
 
رئیس کلانتری 130 نازی آباد بیان کرد: متهم در اعترافات خود اعلام کرد که این گوشی‌ها را بیشتر در منطقه جنوب شهر تهران سرقت کرده است و با بررسی‌های ماموران مشخص شد یکی از همان گوشی‌های سالم برای فردی در شمال‌غرب ایران است که در تماس با مالک گوشی تلفن همراه، وی اعلام کرد که تلفن همراهش را چندی پیش در شهر خودش سرقت کرده اند.
 
وی افزود: متهم در ادامه گفت که گوشی‌های سرقتی را برای صادر کردن به کشور افغانستان حاضر کرده است و قرار بود آن‌ها را  به یکی از شهر‌های مرزی ایران ارسال کند که در انجام این امر ناکام ماند.
 
سرهنگ جهانی خاطرنشان کرد: متهم مدعی شد که تنها 15 فقره سرقت مرتکب شده و مابقی گوشی‌ها را نیز مالخری کرده است که ارزش اموال مکشوفه از متهم حدودا 90 میلیون تومان می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان