خواستگاری از دختران برای فروش اموال مسروقه

پسر شیک‌پوشی که پس از آشنایی با دختران دم‌بخت خودش را خلبان یا مهندس معرفی می‌کرد، در حقیقت یک سارق منزل بود که قصد داشت از دختران جوان برای فروش اموال مسروقه سوءاستفاده کند

خواستگاری از دختران برای فروش اموال مسروقه

پسر شیک‌پوشی که پس از آشنایی با دختران دم‌بخت خودش را خلبان یا مهندس معرفی می‌کرد، در حقیقت یک سارق منزل بود که قصد داشت از دختران جوان برای فروش اموال مسروقه سوءاستفاده کند.

به‌گزارش به نقل از روزنامه همشهری، از چندی قبل کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران در جریان سرقت‌های سریالی از منازل در شرق تهران قرار گرفتند. بررسی‌ها نشان می‌داد فردی مخفیانه وارد آپارتمان‌ها شده و دست به سرقت اموال قیمتی می‌زند. با افزایش این سرقت‌ها تحقیقات ادامه یافت و کارآگاهان با بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند تصویر سارق را به‌دست آورند. در مرحله بعد کارآگاهان به سراغ آلبوم مجرمان سابقه‌دار رفتند و دزدی که خانه‌های شرق تهران را خالی می‌کرد شناسایی کردند.

او جوانی 25ساله به‌نام سهیل بود که با وجود کم‌سن‌وسال بودنش، چندین بار به اتهام سرقت منزل به زندان رفته بود. با این سرنخ کارآگاهان پاتوق‌های احتمالی او را زیرنظر قرار دادند تا اینکه موفق شدند چند روز پیش سهیل را شناسایی و دستگیر کنند. او در بازجویی‌ها به سرقت از خانه‌ها اقرار کرد و مدعی شد که در جریان سرقت‌هایش فقط پول، طلا، سکه و دلار سرقت می‌کرد. در ادامه معلوم شد که سهیل برای فروش طلاهای مسروقه از دختری به‌نام طناز کمک می‌گرفته است. به این ترتیب دختر جوان دستگیر شد اما ادعا کرد که از ماجرای مسروقه بودن طلاها خبر نداشته است. او گفت: حدود 6‌ماه قبل از محل کارم بیرون آمدم تا به خانه بروم. در بین راه سهیل (سارق خانه‌ها) را دیدم.

از من آدرسی پرسید و بعد همراهم آمد. او می‌گفت مهندس است و از آن روز به بعد گاهی به من زنگ می‌زد. حتی یک‌بار با خودروی مدل بالا دنبالم آمد و مرا به رستورانی مجلل برد. آن روز سهیل از من خواستگاری کرد و تصور می‌کردم که به‌زودی با هم ازدواج می‌کنیم. تا اینکه یک روز زنگ زد و گفت که قرار است برای انجام پروژه‌ای به خارج از کشور برود. می‌گفت خواهرش در اروپا درس می‌خواند و می‌خواهد طلاهایش را بفروشد و پولش را تبدیل به ارز کرده و برایش ببرد. او مدعی بود وقت زیادی ندارد و از من خواست طلاها را به طلافروشی ببرم و پس از فروش آنها، پولش را به حسابش واریز کنم.

من هم این کار را کردم اما پس از آن دیگر از سهیل خبری نشد تا اینکه مأموران مرا به جرم فروش طلاهای سرقتی دستگیر کردند. با اظهارات دختر جوان، معلوم شد که سارق حرفه‌ای برای فروش اموال مسروقه از دختران دم‌بخت سوءاستفاده می‌کرد. به این ترتیب برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان