واکنش پسر مارتین لوترکینگ به نقل قول مایک پنس از پدرش

ایسنا نوشت: پسر مارتین لوترکینگ از مایک پنس به دلیل استفاده از سخنان پدرش در دفاع از طرح پیشنهادی مهاجرتی ترامپ انتقاد کرد.

واکنش پسر مارتین لوترکینگ به نقل قول مایک پنس از پدرش

 مارتین لوترکینگ سوم، فرزند مارتین لوترکینگ جونیور اظهار کرد: معاون رییس جمهور اقدام به قیاس دونالد ترامپ‌ (رییس جمهور آمریکا) با مارتین لوترکینگ جونیور کرد. مارتین لوترکینگ جونیور سازنده پل بود، نه سازنده دیوار.

او در مراسم روز ملی بزرگداشت پدرش افزود: اگر مارتین لوترکینگ جونیور (در این شرایط) حضور داشت، می‌گفت "عشق و نه نفرت آمریکا را بزرگ خواهد ساخت".

مایک پنس، معاون رییس جمهور آمریکا در شبکه سی‌بی‌اس، در درخواست از کنگره آمریکا برای تایید طرح پیشنهادی مهاجرتی دونالد ترامپ به سخنرانی "رویایی دارم" مارتین لوترکینگ جونیور اشاره کرد و گفت: یکی از نقل قول‌های مورد علاقه من از دکتر کینگ این است که "حالا وقت آن رسیده که وعده‌های دموکراسی را محقق کنیم". او به ما الهام کرد که از طریق روند قانونی تغییر کنیم تا به اتحاد کامل‌تری تبدیل شویم.

به گزارش پایگاه خبری هیل، پنس افزود: این دقیقا همان چیزی است که ترامپ از کنگره می‌خواهد. با حسن نیت به میز مذاکره بیایید. ما از مرز خود حفاظت خواهیم کرد، دولت را بازگشایی خواهیم کرد و همانطور که رییس جمهور گفت، کشور را به جلو خواهیم برد و در ماه‌های پیش‌رو حتی به گفت‌وگویی گسترده‌تر درباره اصلاحات مهاجرتی خواهیم پرداخت.

ترامپ در طرح اخیر خود برای پایان دادن به تعطیلی دولت، بیش از پنج میلیارد دلار برای ساخت دیوار مرزی با مکزیک و حمایت از برخی مهاجران را خواستار شده است. دموکرات‌ها اما سریعا این طرح را رد کرده و آن را طرحی دانستند که "شانسی برای موفقیت ندارد".

52311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان