اولین بیانیه انتخاباتی دور نهم اتاق تهران

اقتصادنیوز؛ نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران با صدور اولین بیانیه‌ انتخاباتی وارد مرحله تازه ای شد.

اولین بیانیه انتخاباتی دور نهم اتاق تهران

به گزارش اقتصادنیوز؛ در حالی ثبت نام نامزدهای انتخابات در 26 دی ماه به پایان رسید که نه تنها شاهد انصراف برخی چهره ها از اعلام نامزدی در نهمین دوره انتخابات بودیم بلکه هنوز به جز ائتلاف برنده  انتخابات دوره پیشین اتاق بازرگانی، گروهی به طور رسمی وارد میدان رقابت نشده است اما پیش بینی ها حاکی از این است که احتمالا 3 ائتلاف دیگر برای انتخابات اتاق تهران در روز های آینده برنامه های خود را اعلام می کنند. 

ائتلاف برای فردا به عنوان برنده قاطع دور قبل انتخابات اتاق تهران در اولین بیانیه انتخاباتی خود تاکید کرده است: اقتصاد ایران در شرایط بی‌سابقه‌ای قرارگرفته است؛ از سویی تحریم‌های غیرمنصفانه و غیرقانونی آمریکا، فشار را بر شانه‌های اقتصاد ایران سنگین کرده و از سوی دیگر نارسایی‌های اقتصادی و مدیریتی داخلی، فعالان اقتصادی را در تنگنای جدی قرار داده است. فعالان اقتصادی بیش از هر قشری در جامعه اهمیت داشتن روابط پایدار و بر پایه‌ی تعامل با جامعه‌ی جهانی را درک می‌کنند و آن را شرط لازم برای بالندگی اقتصاد کشور می‌دانند. اقتصاد آسیب‌دیده و نشسته‌ی ایران نیاز به دو بال دارد، یکی اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی و دیگری پیوند و همکاری گسترده و همه‌جانبه با جهان. و بدون هر یک از این دو بال پرواز و اوج‌گیری اقتصاد ممکن نیست. 

در ادامه این بیانیه آمده است: "ائتلاف برای فردا" در انتخابات گذشته به پشتوانه‌ بیشترین تعداد تشکل‌های ملی اقتصادی و آراء اعضا، توانست پس از چند دوره چنددستگی، اتاق تهران را یک‌صدا در مسیر مأموریت‌هایش قرار دهد و توان اتاق را در متن موضوعات و بر مشکلات اعضا و محیط کسب‌وکار متمرکز کند. ما خرسندیم که یک دوره همکاری صمیمانه این فرصت را برایمان فراهم آورد تا از یک ائتلاف انتخاباتی به یک تیم منسجم و همفکر بدل شویم و سرمایه‌ی اعتماد و باور جامعه تشکلی و اعضای اتاق را به این حرکت افزون کنیم. ما برای تقویت بیشتر این سرمایه‌بر آنیم که مجال حضور نخبگان بیشتری را در اتاق فراهم آوریم، از پیشکسوتان گرفته تا بانوان و جوانان. عده‌ای از ما این دوره در کنار ائتلاف خواهند بود تا عده‌ی دیگری از شایستگان به ما بپیوندند و این‌چنین به گردش نخبگان و پرهیز از انحصار وفادار خواهیم ماند. 

در پایان این بیانیه آمده است: بر این باوریم که تیم نامزدهای "ائتلاف برای فردا" قوی‌تر و فراگیرتر از دوره‌ پیش است و نماینده‌ شایسته‌ای برای جامعه‌ کسب‌وکار و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران خواهد بود.بار دیگر از همه‌ اعضای اتاق صمیمانه و مشتاقانه دعوت می‌کنیم تا با شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه، راهی را که آمده‌ایم تداوم بخشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان