شبکه ائمه جماعات پیام انقلاب را به مردم منتقل کرد

مدیرکل فرهنگی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رسانه و شبکه تبلیغی امام خمینی در پیروزی انقلاب ائمه جماعات مساجد بودند که بر بالای منبرها و در تریبون نماز جماعت پیام انقلاب را به مردم منتقل کردند.

مدیرکل فرهنگی نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: رسانه و شبکه تبلیغی امام خمینی در پیروزی انقلاب ائمه جماعات مساجد بودند که بر بالای منبرها و در تریبون نماز جماعت پیام انقلاب را به مردم منتقل کردند.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام کرمی مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در آیین افتتاحیه نشست ائمه جماعات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به تبیین نحوه پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) و نقش شبکه ائمه جماعات در پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: رسانه و شبکه تبلیغی امام خمینی در پیروزی انقلاب ائمه جماعات مساجد بودند که بر بالای منبرها و در تریبون نماز جماعت پیام انقلاب را به مردم منتقل کردند.
 
مدیرکل فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: امروزه سه‌هزار فاضل فرهیخته در دانشگاه‌ها مشغول فعالیت هستند و همین شبکه ائمه جماعات بود که توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.
 
وی با اشاره به لزوم مدیریت راهبردی در دنیای شبکه‌ها و جریان‌ها، به شبکه عظیم ائمه جماعات در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: آیا ما توانسته‌ایم از این شبکه بهره‌برداری کنیم؟ اگر این ظرفیت در اختیار دیگران بود صدها برابر بهتر استفاده می‌شد. امروز امام جماعت فرهیخته و فرزانه در دانشگاه شخصا تلاش می‌کند اما اگر توان کمک به یکدیگر را مضاعف کنیم می‌توانیم بیش از این تاثیرگذار باشیم.
 
کرمی در ادامه خاطرنشان کرد: ظرفیت عظیمی در اختیار ما است و مسئولیت سنگینی بر دوش‌ما قرار دارد. در این سه روز تلاش کرده‌ایم تا با همکاری ستاد اقامه نماز و مرکز قرآن و عترت بسته کاملی از آنچه در محتوا و مهارت لازم است را فراهم آوریم. در روز اول این نشست بر مهارت‌های ارتباط موثر و مولفه‌های جذب می‌پردازیم و در روز دوم راهکارهای تقویت مبانی اعتقادی دانشجویان با بهره‌گیری از فرصت نماز جماعت و مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مواجهه با نماز گزاران دانشجو توسط امام جماعت را تبیین خواهیم کرد.
 
وی در ادامه با اشاره به شرایط فعلی جامعه گفت: آیا وضعیت به شکلی که گفته می‌شود سیاه است؟ چقدر از این اتفاقات به مدیران و چقدر به جامعه مربوط است؟ سهم دولت‌ها و تحریم و مردم چقدر است؟ راهبرد جمهوری اسلامی برای این شرایط سخت مردم چیست؟
 
مدیر کل فرهنگی نهاد افزود: از تریبون نماز جماعت باید به تبیین دستاوردهای نظام بپردازیم و از فرصت نماز برای دفاع از انقلاب بهره‌گیری کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان