نیروی هوایی روسیه شاهد راه اندازی موشک اسرائیلی در دریای مدیترانه بود

نیروهای هوایی و فضایی روسیه، راه اندازی موشک اسرائییل در چارچوب آزمایشات دفاع هوایی این کشور در دریای مدیترانه را مشاهده نموده است.

نیروی هوایی روسیه شاهد راه اندازی موشک اسرائیلی در دریای مدیترانه بود
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت که نیروهای هوایی و فضایی روسیه روز سه شنبه صبح، راه اندازی موشک اسرائیل در چارچوب آزمایشات دفاع هوایی این کشور در دریای مدیترانه را مشاهده نموده است. 
در گزارش نیروی هوایی روسیه چنین امده است: "امروز در ساعت 07 ساعت 35 دقیقه به وقت مسکو، تجهیزات الکترونیکی نیروهای هوائی و فضایی روسیه، راه اندازی موشک اسرائیلی در دریای مدیترانه تشخیص دادند."
به نقل از این گزارش، مسیر پرواز هدف "از قسمت مرکزی دریای مدیترانه به سمت ساحل شرقی بود". 
در این گزارش امده است: "متخصصین مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه اعلام نموده اند که این موشک با هدف آزمایش سیستم دفاع ضد موشکی نیروی هوایی اسرائیل پرتاب شده است". 
پیش از این در خبرها امده بود که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل گفته است: به هر کشوری که قصد نابود کرد اسرائیل را داشته باشد، حمله می کنیم.
نتانیاهو افزود: اسرائیل آماده حمله به هر کشوری است که اسرائیل را تهدید می کند. نخست وزیر اسرائیل گفت: ما علیه ایران و ارتش سوریه که از تجاوز ایران حمایت می کند، عمل می کنیم. وی ادامه داد: ما به هر کسی که تلاش می کند به ما آسیب برساند، حمله می کنیم. هر کس که ما را تهدید به نابودی کند، مسئولیت آن بر عهده خود آنهاست. پیش از این فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران اعلام کرد که این کشور آماده جنگ با اسرائیل تا نابودی آن است. 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان