معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره گوا

یکی از شهرهای توریستی و گردشگری هند که گردشگران و توریست های بسیاری برای تفریحات ساحلی به آن سفر می کنند شهر گوا است

معرفی بهترین هتل های 4 ستاره گوا

بهترین هتل های 4 ستاره گوا

یکی از شهرهای توریستی و گردشگری هند که گردشگران و توریست های بسیاری برای تفریحات ساحلی به آن سفر می کنند شهر گوا است. برای سفر به گوا می توانید به راحتی از سایت های گردشگری همانند الی گشت بهترین هتل های 4 ستاره گوا را انتخاب کرده و رزو هتل خود را انجام دهید. اگر با این هتل ها آشنایی ندارید و به دنبال مطلبی جامع هستید تا با خیالی آسوده بتوانید هتل ها را با یکدیگر مقایسه کرده و مناسب ترین هتل را برای خود انتخاب کنید به شما پیشنهاد می دهیم که تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. بسیاری از این هتل های 4 ستاره در نزدیکی ساحل و یا دیگر جاذبه های گردشگری گوا قرار گرفته اند.

هتل-بلوم-سوئیتس-گوا-از-بهترین-هتل-های-4-ستاره-گوا

هتل سان ویلیج گوا ؛ Pride Sun Village Resort & Spa

از بهترین هتل ها ی4 ستاره گوا بوده که نه تنها به شکل حیاط مرکزی طراحی شده است بلکه سوئیت های مجزا و خصوصی دارد که هر مهمانی را راضی نگه می دارد. در حیاط مرکزی این هتل استخر و فضای استراحتی عالی فراهم شده که هر مسافری را پر انرژی می کند. اتاق ها پنجره و تراسی نیز رو به این حیاط مرکزی دارند تا اگر حوصله پایین آمدن از پله ها را ندارید، بر روی تراس ها نشسته و از منظره لذت ببرید.

فضای سبز چمن کاری شده به همراه رستورانی با حال و هوایی هندی و معماری چوبی بومی مکان جذاب دیگر این رستوران 4 ستاره گوا بوده که بهترین غذاهای بین المللی را برایتا فراهم می آورد. موقعیت عالی این هتل و نزدیکی آن به بازارهای شمال گوا و وجود اتوبوس و ترانسفر هر یک ساعت به سمت سواحلی همچون باگا بیچ اقامت در هتل سان ویلیج گوا را منحصر به فرد می کند.

  • آدرس: Arpora, Goa 403518, India
هتل-سان-ویلیج-گوا-از-بهترین-هتل-های-4-ستاره-گوا

هتل ناگوا گرنده گوا ؛ nagoa grande goa

به محض ورود به این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره گوا است، از مرتب بودن، تمیز بودن و منظم بودن نماهای پیش رویتان حتی در طراحی داخلی تعجب خواهید کرد. بیشتر اتاق ها و سوئیت های این هتل پنجره ای رو به استخر و فضای سبز پشتی هتل دارند. فضای سرسبز و چمن کاری شده حیاط خلوت هتل به همراه رستورانی با غذاهای هندی و بین المللی موقعیتی عالی برای گذراندن شب های طولانی زمستانی است.

همچنین در دیگر فصول می توانید در استخر روباز هتل شنا کنید یا در کنار فضای خنک آن، استراحت کنید. صبحانه رایگان هتل ناگوا گرنده گوا در بین ساعت های 7 صبح تا 10:30 سرو شده و پس از آن می توانید پر انرژی به دیدن جاذبه های گوا بروید. از دیگر مزیت های این هتل نزدیکی به جاذبه های گوا همانند تورهای قایق سواری گوا و غواصی است.

  • آدرس: No – 18/1, Nagoa Arpora, Bardez, Goa 403516, India
nagoa-grande-goa-ناگوا-گرانده-گوا

اگر به دنبال تور بمبئی و گوا الی گشت هستید، اطلاعات تکمیلی این تور را می توانید در لینک مربوط به آن بخوانید.

هتل و استراحتگاه صندل وود ؛ Sandalwood Hotel & Retreat

با رزرو هتل صندل وود گوا بسیار از انتخاب خود راضی خواهید بود. این هتل از همه لحاظ مهمانانش را راضی نگه می دارد. موقعیت مکانی این هتل اولین مزیتی است که با ورود به هتل در خواهید یافت. چرا که پس از تنها نیم ساعت رانندگی از فرودگاه به این هتل می رسید. تازه ساحل در 100 قدمی شما قرار دارد. پس بلافاصله می توانید وسایلتان را در اتاق ها گذاشته و برای تفریح به ساحل بروید. تمام نماها و فضاهای بیرونی با رنگ ها و نورپردازی های گرم همانند حال و هوای هندی تزئین شده اند و حسی دلچسب را به شما القا می کنند.

جدای از فضای باشگاهی، اتاق بازی، ماشین کرایه ای و تورهای مختلفی در این هتل قابل دسترسی است که یک لحظه وقت شما را خالی نمی گذارند. البته فضای خنک اطراف استخر به همراه 4 سالن غذاخوری و رستوران آن هر آنچه را که در طول مدت اقامتتان نیاز داشته باشید، برای رضایتمندی شما مهمانان فراهم می آورد. انواع غذاهای خوشمزه را در این رستوران ها سفارش دهید.

در کنار استخر استراحت کنید و از انتخاب مناسب و عالی خود در میان بهترین هتل های 4 ستاره گوا لذت ببرید. جدای از فضاهای تفریحی عمومی استخر خصوصی و سوئیت های جداگانه نیز برای مهمانان ویژه در نظر گرفته شده است تا بتوانند در خلوت خود بهترین اقامت را در گوا و هند داشته باشند. انتخاب این هتل برای اقامت می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

  • آدرس: Vainguinim Beach, Dona Paula, Panaji, Goa 403004, India
هتل-و-استراحتگاه-صندل-وود-از-بهترین-هتل-های-4-ستاره-گوا

هتل بلزا بای د بیچ ؛ Beleza by the Beach

از تمام کشورهای اروپایی برای اقامت در این هتل 4 ستاره به نام هتل بلزا با د بیچ می آیند. اینجا یکی از بهترین هتل های 4 ستاره گوا بوده که در کنار ساحل قرار گرفته است. طراحی اتاق های این هتل با رنگ هایی شاد و جذاب محیطی مناسب استراحت را برای شما مهمانان به وجود آورده و البته سرویس های بهداشتی و حمام های خصوصی آن بسیار تمیز و با امکانات فراوان در اختیارتان قرار می گیرد. فضای وسیع و سبز اطراف این هتل به همراه درختان گرمسیری و نخل در اطراف استخر و در دوردست ها شما را مکان و زمان جدا می کند و تمام دغدغه هایتان را به کناری می نهد تا آرامش یابید. رضایتمندی مهمانان از این هتل 4 ستاره بسیار بالا بوده و حتی به آن امتیاز بالای 8 در سایت هایی همانند Booking.com داده شده است.

این هتل 4 ستاره 5 هکتار مساحت داشته و شما را به سمت ساحل کولوا (Colva Beach) راهنمایی می کند. همچنین اگر بخواهید از دیگر افراد و گردشگران به دور باشید می توانید در ویلاهای خصوصی با تمام امکانات و حتی استخر خصوصی آن رزرو هتل خود را انجام دهید. بهترین غذاهای بین المللی را در رستوران آن و بهترین دسرها، تنقلات و نوشیدنی ها را در کافه این هتل می توانید سفارش دهید. بیشتر مهمانان برای این هتل نظرات مثبتی نوشته اند و می توان هتل بلزا بای د بیچ را یکی از بهترین هتل های 4 ستاره گوا دانست که تا فرودگاه گوا تنها 25 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

  • آدرس: Colva Beach, Thondwaddo, Betalbatim, Goa 403708, India
هتل بلزا بای د بیچ-بهترین هتل های 4 ستاره گوا

لمون تری آمارانته بیچ ریزورت گوا ؛ Lemon Tree Amarante Beach Resort, Goa

قبل از سفر به هند و دیدن جاذبه های شهری همانند گوا تصوری از هند دارید که تنها در هتل لمون تری آمارانته بیچ ریزورت گوا برآورده خواهد شد. موقعیت خوب این هتل به گونه ای است که تنها 250 متر از ساحل زیبا و گرمسیری گوا فاصله دارید. نماها و طراحی داخلی این هتل بسیار هنرمندانه و چشم نواز است. از کاشی کاری ها و نقاشی های مینیاتوری آن گرفته تا پنجره های طرح دار رنگی که هر یک همانند تابلوی نقاشی نورانی فضا را سحرآمیز نموده است. محیط هنرمندانه این هتل با دیگر امکانات بی نظیرش آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل های 4 ستاره گوا نموده است.

اتاق ها بسیار بزرگ بوده و امکاناتی همانند تلویزیون و کافی میکر دارند. برای فعالیت های ماجراجویانه می توانید در نزدیکی هتل به سراغ ورزش های آبی همانند کروز تماشای دلفین ها و جت اسکی، شنا و غواصی و … بروید. در خود هتل نیز می توانید در استخر روباز شنا یا استراحت کنید یا به سراغ باشگاه ورزشی هتل بروید.

رستوران هتل لمون تری آمارانته بیچ ریزورت گوا انواع غذاهای شرق آسیا را همانند غذاهای میانماری، سنگاپوری، کلمبیایی، اندونزیایی و تایلندی را برایتان سرو می کند. خوشمزه ترین نودل ها را در این رستوران می توانید سفارش دهید. جدای از این ها غذاهای بین المللی هم برای مهمانانی که غذاهای آسیایی نمی خواهند، تهیه می شود. کافه ای روباز در کنار استخر هر آنچه که بخواهید سرو می کند. در طول اقامت در این هتل شاید به هیچ مسافر دیگر برخورد نداشته باشید که این موضوع به آرامش و خلوت بودن محیط اقامت شما کمک می کند.

  • آدرس: Vadi, Candolim, Goa 403515, India
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان