انواع آب طعم‌دار یا دتاکس واتر برای سم‌زدایی بدن

آیا قصد کاهش وزن خود را دارید؟ یکی از بهترین راه‌های سم‌زدایی و دفع سموم بدن، نوشیدن آب طعم‌دار یا دتاکس واتر (Detox Water) است.

5 نوع آب طعم دار برای سم زدایی و چربی سوزی

ستاره ؛ سرویس سلامت - دتاکس واتر (Detox Water) یا آب‌های سم‌زدا، اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و راه‌های متنوعی برای آماده‌کردن آنها وجود دارد. ما 5 نوع از خوشمزه‌ترین و مفیدترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

دتاکس واترها شامل اجزای مختلفی مانند لیمو برای سم‌زدایی، نعنا برای هضم بهتر غذا، خیار برای خنک کردن بدن و زنجبیل برای تسکین درد و هضم غذا هستند.

بعضی از آنها شامل هندوانه، تمشک و دیگر میوه‌ها هستند که از نظر سلامتی و سودمندی باهم برابرند. اگر تصمیم گرفتید دتاکس واترها را امتحان کنید، ما برای شما چند پیشنهاد داریم. دتاکس واترها خیلی راحت و در کمتر از 5 دقیقه آماده می‌شوند و حتی می‌توانید بنا به ذائقه خودتان آنها را با یکدیگر ترکیب کنید.

 

دتاکس واتر لیمو و زنجبیل

زنجبیل درد را تسکین می‌دهد و اضافه کردن آن به دتاکس واتر خاصیت سم‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد. برای تهیه این نوشیدنی به حدود 3 پیمانه آب به اضافه نصف لیموترش و یه بند انگشت زنجبیل دارید. فقط کافی است آب‌لیمو را به آب ساده اضافه کرده و زنجبیل رنده شده را به آن اضافه کنید. این نوشیدنی برای صبح زود عالی است. این نوشیدنی باعث می‌شود که در تمام طول روز احساس درد نکنید و سموم مضر موجود در بدنتان نیز دفع شوند.

آب طعم دار لیمو و زنجبیل - نوشیدنی طعم دار زنجفیل و لیمو - لیموناد

 

دتاکس واتر لیمو و خیار

لیموی موجود در این دتاکس‌واتر سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و سموم را از بدن دفع می‌کند. خیار بدن را خنک نگه داشته و آن را از کم‌آبی در امان نگه می‌دارد. نعنا باعث هضم بهتر غذا شده و نوشیدنی‌تان را بدون افزودن شکر، شیرین می‌کند. برای تهیه این نوشیدنی به 8 فنجان آب، یک خیار متوسط و یک لیموی درسته و تعدادی برگ نعنا احتیاج دارید. همه مواد را داخل یک پارچ ریخته و شب تا صبح در یخچال بگذارید. این یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌هاست که خواص سم‌زدایی فوق العاده‌ای دارد.

آب طعم دار لیمو و خیار

دتاکس واتر چربی‌سوز

این دتاکس واتر نه تنها سموم بدن را دفع می‌کند که تاثیر زیادی در کاهش وزن نیز دارد. این دتاکس واتر دارای سرکه سیب است که نوشتن خواص آن در این مقال نمی گنجد. همچنین حاوی سیب که حاوی فیبر بالای است و لیمو که خاصیت سم‌زدایی دارد و همچنین دارچین که اشتها را کاهش می‌دهد. برای تهیه این دتاکس واتر به 3 پیمانه آب خالص، 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب، 1 قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، یک قاشق چای‌خوری دارچین و نصف یک سیب متوسط احتیاج دارید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری شیرین‌کننده هم به آن اضافه کنید. همه مواد به جز سیب را داخل مخلوط‌کن ریخته و 10 ثانیه مخلوط کنید. حالا برش‌های سیب را به آن اضافه کنید. دتاکس واتر چربی‌سوز شما آماده است.

نوشیدنی سیب و دارچین - آب طعم دار خنک

دتاکس واتر لاغر کننده

این دتاکس‌واتر فوق‌العاده نه تنها بدن شما را پاکیزه می‌کند، بلکه چربی اضافه موجود در بدنتان را نیز دفع می‌کند. خیار ادرار آور است. لیمو باعث سم‌زدایی می‌شود و گریپ‌فروت خاصیت چربی‌سوزی دارد. نصف گالن آب خالص به اضافه نصف گریپ‌فروت متوسط ، نصف خیار، نصف لیموی زرد و نصف لیموی سبز و تعدادی برگ نعنا را ترکیب کنید. مخلوط را به مدت چند ساعت در یخچال نگه دارید. این نوشیدنی را هر روز مصرف کنید تا نتیجه شگفت انگیز آن را ببینید.

دیتاکس ، دتاکس، دتوکس، نوشیدنی سم زدایی، شربت خیار

 

دتاکس واتر میوه ای

این دتاکس واتر خوشمزه از توت‌فرنگی و کیوی تشکیل شده و یک نوشیدنی تابستانی عالی است. برای تهیه آن به دو لیتر آب، مقداری توت‌فرنگی و کیوی احتیاج دارید. فقط کافی است توت‌فرنگی‌ها و کیوی‌ها را برش دهید و به آب اضافه کنید و برای چند ساعت در یخچال قرار دهید. کیوی ویتامین A دارد که باعث سم‌زدایی می‌شود و توت‌فرنگی با داشتن خواص ضد پیری برای پوست بسیار مفید است و همچنین سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد. می‌توانید بنا به ذائقه خودتان مقدار میوه‌ها را کمتر یا بیشتر کرده و یا اینکه از میوه‌های دیگر و همچنین نعنا برای تغییر مزه آن استفاده کنید.

انواع آب طعم‌دار یا دتاکس واتر برای سم‌زدایی بدن

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان