اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه منتقل می‌شود

رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ارومیه در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه آذربایجان‌غربی از انتقال اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه در سال جاری خبر داد.

اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه به ارومیه منتقل می‌شود

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان که در آمفی تئاتر اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، حسن انتظار رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی مرکز استان گفت: اتاق بازرگانی مشترک ایران و ترکیه در تبریز قرار دارد، به دلیل نزدیکی ارومیه و هم‌مرزی با ترکیه و برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی بین دو کشور، تا اواخل سال جاری به ارومیه منتقل خواهدشد.

جعفرصادق اسکندری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هم افزود: هدف گذاری ما برای سال جاری صادرات یک میلیارد و 200 میلیون دلاری انواع محصولات بوده که این رقم تا پایان سال جاری تحقق می یابد.

وحید مرندی مقدم معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران هم گفت: تنها راه حل نجات کشور از مشکلات پیش روی اقتصادی کشور، تولید کالای با کیفیت و مبتنی بر صادرات و رسیدن به خودکفایی اقتصادی است.

رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای بالا بردن سطح درآمد منطقه هاب تجاری سازی را در آذربایجان غربی شروع کردیم که در این بین صادرات نهاده های دامی و واردات دام زنده یکی از ظرفیت هایی مرزی بودن این استان است ضمن اینکه استان در سال جاری، رتبه سوم کشوری را در بخش سرمایه گذاری خارجی کسب کرده است.

گفتنی است، در همایش امروز از 11 واحد نمونه کیفی استاندارد و 27 صادرکننده نمونه آذربایجان‌غربی تجلیل شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان