دستیابی به تولید قند میوه برای اولین بار در کشور

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر گفت: در ۳ سال گذشته، قیمت کالاهای شرکت زر ماکارون افزایش نداشته اند بلکه در برخی از آنها کاهش قیمت داشته ایم.

دستیابی به تولید قند میوه برای اولین بار در کشور

به گزارش خبرآنلاین؛ مرتضی سلطانی –پایه گذار شرکت زرماکارون-  با بیان اینکه؛ 15 شرکت خدماتی، صنعتی، آموزشی، تولیدی، دانش بنیان، لجستیکی و پخش در این گروه فعالیت دارند. اظهار داشت: 10هزار و سیصد وسی نفر در این گروه مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: اگر تحت هر شرایطی امکان ادامه فعالیت در این گروه را نداشته باشم با ایده، تجربه و پشتکار از نقطه صفر شروع خواهم کرد و براساس حاکمیت تفکر برای خلق فرصت های نو، قدم خواهم برداشت.

سلطانی با اشاره بر وضعیت و دغدغه جوانان در شرایطی فعلی که کشور دارد، افزود: سطح مشکلات جوانان ما قابل مقایسه با جوانان دنیا نیست اما در شرایط فعلی هم می توان با تلاش و پایمردی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و جوانان  با شناسایی فرصت های ناب آنها را به ایده تبدیل کنند.

پایه گذار شرکت زرماکارون عنوان کرد: از طریق اصول تفویض اختیار، بازدهی گروه را افزایش داده ایم و پیشرفت و توسعه این گروه کنیم از طریق دانش، خلاقیت و ایده های ناب جوانان ایجاد شده است که و قائم به فرد نبوده است.

به گفته وی از طریق افزایش کیفیت محصولات در همه شرایط زمانی، موجب شده زرماکارون در جایگاه دومین تولید کننده صنعت ماکارونی در دنیا قرار بگیرد که مزیت رقابتی خود را در مقابل برندهای مطرح جهان حفظ کند.

سلطانی تشریح کرد: در 3 سال گذشته افزایش قیمت را در محصولات زر ماکارون لحاظ نکرده ایم و بهای تمام شده این محصولات نه تنها افزایش نداشته که کاهش نیز داشته است.

رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر، "High فروکتوز 55 " را دستاورد جدید گروه صنعتی و پژوهشی زر معرفی کرد و گفت: دستیابی به تولید قند میوه (نوع شیرین کننده طبیعی مایع که از ذرت به دست می آید) با تکیه بر دانش فنی توسط جوانان این گروه برای اولین بار تولید شد.

 این محصول به عنوان شیرین کننده طبیعی وارد چرخه صنعت محصولاتی شد که پایه آنها شکر بود و از این طریق شکر حذف و صنعت محصولات شیرینی و نوشیدنی کشور متحول شد همچنین قند مایع نه تنها آسیب زا نیست بلکه بهترین جایگزین برای شکر محسوب می شود.

وی راه اندازی بزرگترین پروژه تولید محصولات کانفکشنری خاورمیانه را تازه ترین اقدام گروه صنعتی و پژوهشی زر معرفی کرد و توضیح داد: در عرصه تولید صنایع تبدیلی کانفکشنری تا سال 1404 با قدرت ظاهر خواهیم شد و دنیایی از تحول و دانش را در سطح منطقه و کشور عرضه خواهیم کرد ضمناً با راه اندازی این پروژه هزاران جوان جویای کار ایرانی مشغول به کار خواهند شد.

پایه گذار شرکت زرماکارون در پایان گفت: تحریم و فشارهای بیرونی به تنهایی نمی تواند تولید داخل را سرکوب کند، آنچه باعث بی رونقی عرصه صنعت می شود، تحریم خارج و داخل با هم است. من از مسئولان می خواهم تصمیم سازی را به فعالانی که عملکردشان اثبات شده بسپارند و خودشان تصمیم گیران این عرصه باشند تا از تولید ملی حمایت جدی و مستمر شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان