خط حزب‌الله ۱۷۰: بی‌اعتماد به دشمن

صدوهفتادمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بی‌اعتماد به دشمن» منتشر شد.

صدوهفتادمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «بی‌اعتماد به دشمن» منتشر شد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، صد‌و‌هفتادمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان درس بزرگ مکتب عقلانی امام برای این روزهای ما: بی‌اعتماد به دشمن منتشر شد. 
 
همزمان با سالگرد ورود امام خمینی (ره) به ایران و آغاز ایام دهه‌ی فجر، خط حزب‌الله در سخن‌هفته این شماره خود یکی از درس‌های مهم مکتب امام را بررسی می‌کند.
 
 
در بخشی از این متن چنین می‌خوانیم: «بی‌اعتمادی به دشمن و در مقابل آن ایستادن، یکی از درس‌های عقلانیت مکتب امام خمینی (ره) است که در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی، همواره آن را تجربه کرده‌ایم.
 
«امام به دشمن اعتماد نکرد. بعد از آنکه دشمن ملت ایران و دشمن این انقلاب را درست شناخت، در مقابل او مثل کوه ایستاد. آن کسانی که خیال کردند و خیال می‌کنند عقل اقتضاء می‌کند که انسان گاهی در مقابل دشمن کوتاه بیاید، امام درست نقطه‌ی مقابل این تصور حرکت کرد. عقلانیت امام و آن خرد پخته‌ی قوام‌یافته‌ی این مرد الهی، او را به این نتیجه رساند که در مقابل دشمن، کمترین انعطاف و کمترین عقب‌نشینی و کمترین نرمش، به پیشروی دشمن می‌انجامد. در میدان رویاروئی، دشمن از عقب‌نشینی طرف مقابل، دلش به رحم نمی‌آید. هر یک قدم عقب‌نشینی ملت مبارز در مقابل دشمنان، به معنای یک قدم جلو آمدن دشمن و مسلط شدن اوست. این، یکی از مظاهر عقلانیت امام بزرگوار بود.» 14/3/90 
 
اطلاع‌نگاشت: چند روایت معتبر از  پیشرفت‌های علمی ایران از زبان رهبر انقلاب: اول انکار می‌کردند!
 
خانواده ایرانی: زن در خانه مستخدم نیست
 
پرسش‌وپاسخ: آیا می‌توان با توجیهات دینی و انقلابی مقابل قانون قرار گرفت؟
 
سایر بخش‌های نشریه که خواندن آنها هم توصیه می‌شود بدین شرح است:
 
امام روح عزت را در این ملت زنده کرد/ بازخوانی تاریخی آیا می‌توان با توجیهات دینی یا انقلابی مقابل قانون قرار گرفت؟ / پرسش و پاسخ اگر از واژه‌های بیگانه وام بگیریم فضا آشفته خواهد شد / روش تحلیل سیاسی باید برای مردم خدمت بکنیم/ کلام امام با این وسیله دل مردم را به سمت خود جذب کنید/ شرح حدیث زهد از لذّات حلال هم مرتبه بالایی است/ درس اخلاق تفاوت ما و مبارزین مارکسیستی/ خاطرات رهبری زن در خانه مستخدم نیست / خانواده ایرانی نیروهای جوان و مؤمن خواهند توانست معضلات اقتصادی را در کشور حل کنند/ حزب الله این است اگر روحانیت نبود، این انقلاب تا صد سال دیگر هم پیروز نمی‌شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان