روزهای خوش پدیده با مالک جدید؛

پدیده شهر خودرو در حالت فست شارژ!

پدیده شهر خودرو با مالک جدید خود روزگار متفاوتی را نسبت به نیم‌فصل اول پشت سر می‌گذارد.

به گزارش "ورزش سه"، با انتقال مالکیت پدیده به شهر خودرو و رسمی شدن تغییرات حاصله در سند باشگاه، بازیکنان مشهدی روزهای متفاوتی را پشت‌سر می‌گذرانند که حال تیم یحیی را برای شروع نیم‌فصل دوم خوب کرده است.

تیمی که در برهه‌ای برای انجام بازی‌های نیم فصل اول خود حتی با معضل تهیه بلیط پرواز روبرو می‌شد اکنون به اردوی ترکیه می‌رود، از میان برندهای داخلی و خارجی لباس ورزشی برند فلان بر تن می‌کند، در مورد کیفیت تمرینات خود نظر می‌دهد، اولویتش شرایط تمرین شده و بدون در نظر گرفتن هزینه زودتر به تهران می‌آید و ... که اتفاقاتی است که با سرعت زیاد در حال شکل‌گیری شخصیت جدیدی برای پدیده شهر خودرو به عنوان نماینده فوتبال خراسان است.

حمیداوی که برخلاف عادت معمول مالکین تازه وارد فوتبال هرگز دست به تغییرات سلیقه‌ای در کادر اجرایی و مدیریتی این باشگاه نزده، در حالی وارد فوتبال استانی چون خراسان شده که سال‌ها ابومسلم و پیام برند آن بوده است و نتیجه‌گیری پدیده در نیم فصل اول، موج جدیدی از پذیرش و حمایت هواداران فوتبال را از پدیده شهر خودرو به دنبال داشته تا فوتبال خراسان وارد فاز جدیدی شود که کار را برای او برای تثبیت تیمی محبوب و ریشه‌دار در میان هواداران فوتبال استان آسان کرده است.

مالک جدید پدیده شهر خودرو در این شرایط با بازیکنان و حتی هواداران تیمش (در فضای مجازی و واقعی) نیز رابطه بسیار نزدیکی پیدا کرده که دیدار او با کادر و بازیکنانش در شب بازی با پرسپولیس و صحبت‌های خودمانی او با بازیکنانش از جمله آنها بود. مدیری که رو در رو با تیمش دیگر نگران مطرح شدن مطالبات و بدهی‌ها نیست و با این رویه، پدیده شهر خودرو را برای تبدیل شدن به قطبی باثبات در فوتبال شرق کشور در حالت فست شارژ قرار داده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان