لاریجانی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال ۹۶ استان قم مطرح کرد

حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی در بودجه سال آینده

خبرگزاری فارس: علی لاریجانی امشب در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی سال 1396 استان قم طی سخنانی اظهار کرد: طی سال‌های اخیر اقدامات قابل قبولی ر. عرصه ورزش استان قم انجام شده و بر اساس آمار اماکن ورزشی قم از 3 مورد به 110 مورد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه دولت و مجلس حمایت‌های لازم را از ورزش داشته اند بیان کرد: در بودجه سالیانه تلاش بر این بوده است که از بخش‌های مختلف ورزشی از جمله ورزش قهرمانی و ورزش همگانی حمایت لازم صورت گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ورزش آقایان و بانوان در استان قم به جایگاه‌ها و رتبه‌های خوبی رسیده است، بیان کرد: کسی که در میدان ورزشی به قهرمانی دست می‌یابد از روح بزرگی برخوردار است چرا که رسیدن به قهرمانی نیازمند تلاش بسیاری است و فرد قهرمان باید همت والایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: روح بزرگ در کسی که در امور سیاسی برای نجات کشور کار‌های بزرگ انجام می‌دهد نیز وجود دارد و این فرد نیز یک قهرمان است.

لاریجانی با اشاره به اینکه کسیی که در دفاع مقدس نیز در برابر دشمنان ایستادگی کرد قهرمانی بزرگ به شمار می‌رود، گفت: مردم نیز قهرمان هستند چرا که در برابر رژیم شاهنشاهی ایستادگی کرده و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

در پایان این مراسم با حضور رئیس مجلس از قهرمانان ورزشی استان قم در سال گذشته تجلیل شد. رونمایی از سامانه بانک اطلاعات ورزشی استان قم از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان