با داشتن عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال بریتانیا؛

هیو جکمن جوایز بریت را افتتاح می‌کند/ در انتظار یک جایزه اسکار

هیو جکمن با نمایش «بزرگ‌ترین شومن» افتتاح کننده مراسم جوایز بریت امسال خواهد بود.

هیو جکمن جوایز بریت را افتتاح می‌کند/ در انتظار یک جایزه اسکار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، هیو جکمن ستاره سرشناس تا چند روز آینده در مراسم افتتاحیه جوایز بریت 2019 روی صحنه می‌رود. این بازیگر سرشناس که تاکنون جایزه تونی، امی و گلدن گلوب را دریافت کرده یکشنبه همین هفته یک جایزه گرمی نیز برای موسیقی نمایش «بزرگ‌ترین شومن» در بخش موسیقی برای رسانه تصویری دریافت کرد.

به این ترتیب جوایز بریت که بزرگ‌ترین برنامه بریتانیا در حمایت از موسیقی است برنامه این دوره را با نمایشی از پرفروش‌ترین آلبوم سال پیش بریتانیا آغاز می‌کند.

«بزرگ‌ترین شومن» که آخرین روز سال 2017 در بریتانیا روی پرده رفت، با فروش 47.4 میلیون پوند (63.7 میلیون دلار) ششمین فیلم پرفروش سال 2018 در بریتانیا شد.

موسیقی متن این فیلم نیز به عنوان پرفروش‌ترین آلبوم سال 2018 بریتانیا انتخاب شد و 1.77 میلیون نسخه از آن به فروش رفت که جایگاه دوم در میان پرفروش‌ترین آلبوم‌ها در 30 سال اخیر بریتانیا بوده است و 11 هفته در راس فهرست فروش موسیقی بریتانیا ماند.

مراسم اهدای جوایز بریت یک هفته دیگر (20 فوریه) برگزار می‌شود.

در عین حال جکمن با دریافت یک جایزه گرمی به یافتن جایگاه برنده EGOT نیز یک گام فاصله دارد که به معنی برنده جایزه امی، گرمی، اسکار و تونی است.

او برای ترانه «این من هستم» موفق به کسب جایزه گرمی شد و برای همین ترانه برنده گلدن گلوب این بخش هم شده است.  

جایزه بریت که بیشتر با نام کوتاه شده بریتز شناخته می‌شود جایزه سالانه موسیقی پاپیولار است که از طرف اتحادیه موسیقی بریتانیا داده می‌شود. نام این جایزه در واقع کوتاه شده واژه «بریتیش» یا «بریتانیا» است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان