۶۰ درصد سیر کشور در همدان تولید می‌شود

استاندار همدان گفت: همه دغدغه ما این است که بتوانیم مانعی از سر راه تولید کنندگان و بخش خصوصی برداریم.

60 درصد سیر کشور در همدان تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی، که در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: مهمترین اولویت ما در استان توجه به تولید و حمایت از تولید کننده است.

وی در ادامه با اعلام اینکه 60 درصد تولید سیر کشور در همدان است، خاطرنشان کرد: تولید این محصول با آب کم یک مزیت برای الگوی کشت در استان است

استاندار همدان با اشاره به اینکه تسهیلات بسیار خوبی در اختیار استان است که باید به سمت صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی سوق داده شود، تاکید کرد:
امیدوارم از این توان به خوبی در استان استفاده شود.

وی تصریح کرد: باید به رویکردهای علمی در همه بخش های کشاورزی روی بیاوریم و از تمامی یافته های مرکز تحقیقات نیز در این خصوص استفاده کنیم.

استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی و امنیتی استانداری که در جمع اصحاب رسانه برگزار شد، به استعفا درویش نژاد، از مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: استعفا درویش نژاد به خاطر مشکلات شخصی بوده و ارتباطی به برگزاری کنسرت در استان ندارد.

وی در ادامه راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال را حماسه ای به یاد ماندنی دانست و افزود: در همدان علیرغم شرایط نامساعدجوی جلوه های زیبایی از عشق و علاقه مردم به آرمان های انقلاب ثبت شد که قدردان حضور مردم هستم.

شاهرخی به حضور بی سابقه دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در 6 شهرستان در دهه مبارک فجر و در طی یک روز نیز اشاره ای داشت و گفت: این سفر یک رکوردشکنی بود و ارتباط بسیار خوبی در این روز بین مردم و مسئولان بوجود آمد.

وی افزود: دکتر جهانگیری از وحدت و همدلی در استان همدان و ابتکار تشکیل نشست مشترک شورای برنامه ریزی و هیات اندیشه ورز جوانان استان بسیار خرسند بودند.

لازم به ذکر است در پایان این گفتگو، از زحمات ابولقاسم الماسی طی زمان تصدی سرپرستی معاونت سیاسی امنیتی، قدردانی و مصطفی آزاد بخت به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان معرفی شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان