رایزنی با کشورهای دیگر ادامه دارد؛

مهمان‌هایی از بلژیک، استرالیا و فرانسه در اجلاس جهانی صدا

رییس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی بیان کرد که این اجلاس مهمانانی از کشورهای بلژیک، استرالیا و فرانسه خواهد داشت.

مهمان‌هایی از بلژیک، استرالیا و فرانسه در اجلاس جهانی صدا

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش کمیته اطلاع‌رسانی چهاردهمین جشنواره رادیو و اجلاس جهانی صدا، محمد اخگری رییس کمیته و دبیر علمی اجلاس جهانی صدا بیان کرد: موضوع برگزاری اجلاس جهانی صدا کمی دیر مطرح شد، ولی با برگزاری جلساتی با معاون صدا محورهای مورد نظر تعیین و از اول دی ماه فراخوان ارسال مقالات به اجلاس جهانی صدا منتشر شد، با این وجود وب سایت اجلاس جهانی صدا خیلی سریع بارگزاری شد.

وی ادامه داد: ما خواستیم هر آنچه را در حوزه پژوهش درباره‌ رادیو تولید شده است، تجمیع کنیم که این امر در وب سایت رخ داد و ما تمام آثار قبلی پژوهش‌های رادیو را گردآوری کردیم و 40 کتاب، سه مجله «نجوای فرهنگ»، «مجله صدا»، «فرهنگ مردم ایران و جهان» و مجله رادیو به صورت pdf تا به امروز روی سایت بارگزاری شده است.  

اخگری با اشاره به حوزه بین الملل گفت: با همکاری ناصر طاهری مدیر کل امور بین‌الملل سازمان فهرست مهمان‌ها مشخص شد و مقرر شد 6 یا هشت نفر به ازای هر پنل مهمان از خارج کشور داشته باشیم که تا کنون حضور سه نفر از آنها قطعی شده است که این افراد از کشورهای بلژیک، فرانسه و استرالیا هستند که متناسب با آینده پژوهی رادیو صحبت خواهند کرد. ضمن اینکه در حال رایزنی با مهمان‌هایی از کشورهای چین، ژاپن و هند هستیم.  

رییس کمیته و دبیر علمی ششمین اجلاس جهانی صدا با بیان اینکه تا به امروز بیش از 90 عنوان مقاله به دبیرخانه اجلاس ارسال شده است، گفت: علاقمندان می‌توانند تا اول اسفند مقالات خود را به دبیرخانه اجلاس جهانی صدا ارسال کنند.

وی در پایان با بیان اینکه حین برگزاری اجلاس جهانی صدا 6 پنل خواهیم داشت، عنوان کرد: مقالات ارسال شده به اجلاس جهانی صدا در پایگاه جهاد دانشگاهی (SID) و «سیویلیکا» نمایه می‌شود. با توجه به مشارکت و همکاری دانشگاه صداو سیما در برگزاری اجلاس، مقالات برگزیده در مجله علمی-پژوهشی رسانه های دیداری و شنیداری چاپ  می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان