هادی حوری ماشینری را در اداره تئاتر روی صحنه می‌برد

نمایش «ماشینری» به نویسندگی و کارگردانی هادی حوری در اداره تئاتر روی صحنه می‌رود.

هادی حوری ماشینری را در اداره تئاتر روی صحنه می‌برد

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش «ماشینری»از  امروز 24 بهمن ماه ساعت20 در خانه نمایش آغازبه کار می‌کند. نمایش درباره وضعیت چند کارگر است که که سودجویی و ناآگاهی واحدهای مدیریتی، زندگی آنان را به پیچیدگی و حواشی نامطلوب می‌کشاند.

 

حوری این نمایش را در سال 90 نگاشته سال 91 نیز در جشنواره تئاتر فجر دو اجرا به صورت نمایشنامه خوانی با نام «مساعده» عرضه کرده است.

هادی حوری در گفتگوی گفته «موضوع کارگران برای  من مسئله تازه ای نیست. من سال هاست که در این فضا بوده ام و با این قشر زندگی کرده ام. متاثر شدن از مسائل آنان این انگیزه را در من به وجود آورد تا همواره برایشان کاری انجام دهم به همین دلیل زمانی پروپوزالی کامل برای برگزاری جشنواره تئاتر کارگری هم آماده کردم؛ اما در نهایت به دلایلی که معلوم نشد مسئولان از آن استقبال نکردند.»

در سعید جاودان، ریحانه جعفری، فرزاد دشتی، نگار شهبازی، نوید غفوری، مهلا قدوسی، محمد مهدی کیان، عیسی محمدی و علیرضا موسوی بازیگران این نمایش هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:   هلیا میرهادی  طراحی صحنه و لباس و نوید غفوری موسیقی، دستیار صحنه و لباس: مهتاب خواجه، مدیر صحنه: ایمانه بهنام جم، منشی صحنه فائزه زکاوتی، ساخت دکور: محمد باقر باقری، مشاور رسانه‌ای: احمد عظیمی.

نمایش «ماشینری» تا 24 اسفند در خانه نمایش، اداره تئاتر به آدرس میدان فردوسی، بالاتر از خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی(فرصت)، کوچه محمد آقا، پلاک 24 اجرا خواهد شد. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیکیت مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان