رونالدو روز شنبه در نوکمپ حاضر خواهد شد

رونالدو نازاریو، مهاجم سابق رئال مادرید و بارسلونا و رئیس باشگاه رئال وایادولید، روز شنبه به نوکمپ سفر خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پیش از این در ورزشگاه های سانتیاگو برنابئو، مستایا و کیوتات والنسیا حضور یافته و اگر تغییری در برنامه ها ایجاد نشود، نوکمپ چهارمین ورزشگاهی خواهد بود که رئیس باشگاه رئال وایادولید به آن سفر خواهد کرد.

 

او به ورزشگاهی بازمی‌گردد که در آن نامی برای خود در اسپانیا دست و پا کرد و انتظار می‌رود که او در تقابل تیمش با بارسلونا، از روی سکوها شاهد بازی تیمش در مقابل تیم سابقش باشد.

 

 

 

 

رونالدو 34 گل در لالیگا و 47 گل در تمامی رقابت ها برای بارسلونا به ثمر رساند و سپس این تیم را به مقصد اینتر ترک کرد و پس از اینتر هم سر از رئال مادرید در آورد. او 5 فصل در رئال سپری کرد و رابطه بسیار خوبی با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی دارد تا با سران باشگاه بارسلونا.  هر چند رونالدو مدت زمان بیشتری در رئال سپری کرد و پس از ترک این تیم نیز بارها از سپیدپوشان حمایت کرده ولی در نوکمپ چهره منفوری نیست و روز شنبه کنار جوزپ ماریا بارتومئو در جایگاه ویژه ورزشگاه خواهد نشست. وایادولید با شکست دادن بارسلونا می‌تواند به پرز و تیمش کمک کند اختلاف را با آبی اناری ها کاهش دهند. رئال نیز یکشنبه میزبان خیرونا خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان