مرور خاطراتی از مداحِ شهید حادثه تروریستی زاهدان + فیلم و تصویر

مداحی‌های او در هیئت فدائیان حسین (ع) در خاطره بسیاری از عزاداران حسینی در اصفهان ماندگار است.

مرور خاطراتی از مداحِ شهید حادثه تروریستی زاهدان + فیلم و تصویر

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شاید بچه‌های هیات فدائیان حسین (ع) استان اصفهان هیچ‌گاه فکرش را هم نمی‌کردند که روزی، امید اکبری که روزگاری در کنار آنها برای اقامه عزا و شادی اهل‌بیت(ع)  در این هیات، خادمی می‌کرد، از کنارشان پر بکشد و آسمانی شود.

در پی شکست سخت استکبار جهانی از مردم شریف و قهرمان ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه و دشمن‌شکن 22 بهمن، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به نظام سلطه و استکبار برای تلخ کردن کام ملت ایران، شامگاه چهارشنبه 24 بهمن یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند را در جاده خاش - زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند. در این حادثه تروریستی، جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند. یکی از شهدای این حادثه تروریستی، شهید امید اکبری است که مردم شهید‌پرور اصفهان را برای بار دیگر غصه‌دار کرد.

این روزها باید بیش از هر زمان دیگری از جوانان ولایتمدار و شجاعی چون شهید امید اکبری سخن گفت که رمز شهادتشان چیزی جز اخلاص و صداقت‌شان نبود. صفحه مجازی هیات فدائیان حسین(ع) و صفحه شخصی سید رضا نریمانی مداح انقلابی استان اصفهان کلیپ از این شهید عزیز منتشر کرده‌اند.

 

شاید آن روزها که امید از فدایی‌شدن در حرم بانو و دفاع از سرزمین ایران سخن می‌گفت و مداحی می‌کرد، شاید کسی فکر نمی‌کرد از آرزوی قلبی‌اش سخن می‌گوید. آرزویی که خیلی زود برآورده شد.

تاریخ در آینده گواه خواهد داد که جوانان باغیرت ایران‌زمین برای برافراشته نگه داشتن پرچم سه‌رنگ جمهوری اسلامی ایران خون‌های گرانمایه خود را عطا کردند. جوانانی که با خون خود، گام دوم انقلاب را که رهبرشان ترسیم کرده است، تضمین کردند. استان اصفهان دوباره داغ‌دار جوانی شد که عَلَم شرافت و مردانگی دفاع از میهن اسلامی را به دوش کشید.

آری، اگر دیروز همدانی‌ها و حججی‌ها بودند که برای حفظ آرمان‌های انقلاب در مقابل استکبار جهانی تا قطره آخر خونشان مقاومت کردند، امروز نیز شهیدانی چون شهید اکبری‌ها با چفیه و سربند یازهرا (س) به پیکار دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی می‌روند. شکی نیست که روزی خواهد رسید که زمین از لوث وجود متخاصمین و معاندین پاک خواهد شد و لکه ننگ استکبار جهانی از زمین پاک خواهد شد و این وعده خداوند متعال است . «فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ»

همین ایمان و عزم راسخ است که موجب زبونی و وحشت دشمن است و این ترس و تزلزل را از سیمای خوفناک دشمن تکفیری می‌توان به راحتی دید و خواند. باید قدردان این وحدت و همدلی ایرانیان بود و در مقابل از کسانی که از دشمن‌شناسی و فهم فداکاری‌های جوانان جان برکف ایرانی ناتوان و عاجزند، خواست تا با چشمانی باز به دور و اطراف خود بنگرند و از بازی در زمین دشمن بپرهیزند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان