تعبیر سفیر ایران از سیلی محکم به صورت لهستان

حمید بعیدی نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن با اشاره به شکست کنفرانس ضدایرانی ورشو، از سیلی محکمی خبر داد که میزبانان نشست لهستان دریافت کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بعیدی نژاد روز جمعه در پیامی توئیتری نوشت: «نشست ورشو شکست خورد و به تاریخ پیوست. امروز کنفرانس مونیخ که نشست مهمی در حوزه مباحث امنیت بین المللی است شروع می شود. اما تفاوت مهم آن با نشست ورشو حضور هیئت ایران و حضور قهرمان ملی دیپلماسی کشورمان دکتر ظریف در آن است که تمام نگاه ها را به سمت او برمی گرداند.»

وی در ادامه به خبر احضار سفیر رژیم صهیونیستی در ورشو به دلیل اظهارات ضدلهستانی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل اشاره کرده و گفت: «دولت لهستان در اعتراض به اظهارات نتانیاهو، سفیر اسرائیل در ورشو را احضار کرد. چقدر تحولات عجیب است. می خواستند ایران را تهدید کنند، سیلی محکمی بر صورتشان نواخته شد.»

سفیر ایران در لندن همچنین افزود: «جمعی از جوانان لهستانی در نامه ای به سفارت ایران در لندن، از برگزاری نشست ورشو در اثر فشارهای آمریکا و اسرائیل، ابراز تاسف و این اقدام را بر خلاف منافع ملی لهستان اعلام کرده اند.»

بعیدی نژاد تصویر نامه جوانان لهستانی را به پیام خود افزوده است.

تعبیر سفیر ایران از

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان