معرفی هتل وستین دبی مینا ؛ ۵ ستاره

برای کسانی که نزدیکی به ساحل و البته راحتی در این مناطق برایشان در سفر به دبی در اولیت قرار دارد، هتل وستین دبی مینا را پیشنهاد می دهیم

معرفی هتل وستین دبی مینا ؛ 5 ستاره

هتل وستین دبی مینا ؛ The Westin Dubai Mina

برای کسانی که نزدیکی به ساحل و البته راحتی در این مناطق برایشان در سفر به دبی در اولیت قرار دارد، هتل وستین دبی مینا را پیشنهاد می دهیم. هتل وستین دبی مینا The Westin Dubai Mina یکی از بهترین اقامتگاه های ساحلی و هتل های 5 ستاره دبی است که 5 استخر لوکس، حدود 500 متر ساحل خصوصی، اتاق هایی لوکس و 8 رستوران دارد. در اتاق های هتل می توانید از تماشای منظره خلیج فارس و پالم جمیرا به همراه ساحل خصوصی آن لذت ببرید. در متن زیر، مجله الی گشت خصوصیات رفاهی، تفریحی، موقعیت هتل و چگونگی دسترسی داشتن به جاذبه های دیدنی این شهر از هتل وستین دبی مینا را بیان می کنیم.

هتل وستین دبی مینا-The Westin Dubai Mina

خدمات رفاهی هتل وستین دبی مینا

پارکینگ و اینترنت وای فای رایگان، ساحل خصوصی، کافی نت، ATM، فروشگاه، خدمات عروسی، مرکز تجاری و منطقه ای برای افراد غیر سیگاری و عاری از هر گونه دود اشاره کرد. رفتن به تراس آفتابگیر خصوصی، باغ، ساحلی ماسه ای با تمام امکاناتش، می تواند شروع یک روز زیبا برای مسافران باشد.

اگر علاقه مند به پیاده روی در ساحل هستید، می توانید از چترهای آفتابگیر و صندلی ها استفاده کنید. بندر و کروز نیز دسترسی شما را به تفریحات ساحلی بیشتر می نماید. نگهبانی و ترانسفر فرودگاهی به همراه خدمات حمل و نقلی مانند تاکسی در دسترس است که دو مورد آخر نیاز به پرداخته هزینه جداگانه دارد. برای مهمانانی که ماشین دارند، پارکینگی خارج از هتل به همراه پارکبان موجود است که نیاز به شارژ روزانه دارد.

خدمات رفاهی هتل وستین دبی مینا

کارکنان هتل به 9 زبان زنده دنیا از جمله زبان های انگلیسی، عربی، فرانسوی و روسی صحبت می کنند. ورود به هتل وستین دبی مینا، از ساعت 3 بعد از ظهر به بعد می باشد و تا ساعت 05:30 صبح ادامه می یابد. هنگام ظهر نیز باید اتاق خود را تحویل دهید. در ضمن امکانات میز پذیرش و هتل شامل خدمات زیر است:

میز پذیرش به صورت شبانه روزیآسانسور
اتاق کنفرانسی به متراژ 850 متر مربعیوجود صرافی و تبدیل ارز
3 اتاق ملاقاتخدمات خشکشویی در صورت درخواست
فضایی برای افراد غیر سیگاریانبار چمدان
صندوق اماناتخدمات کرایه لیموزین یا ماشین شهری
روزنامه در لابیکتابخانه

تهویه مطبوع و اینترنت وای فای رایگان در تمام اتاق ها و در بعضی فضاهای عمومی هتل در دسترس است. برای خانواده های مهمانان امکانات ویژه ای در نظر گرفته اند. خدمات فکس یا فتوکپی در یک اتاق ملاقات و مرکز تجاری قرار داده شده است.

نگه داری از کودکان نیز فراهم شده است. میز پذیرش شبانه روزی، ترانسفر مراکز خرید و سونا، در هتل قرار دارد. کودکان 2 سال اگر از تخت های موجود استفاده کنند، اقامتشان رایگان خواهد بود.

ورودی هتل وستین دبی مینا

امکانات تفریحی هتل وستین دبی مینا

هتل وستین دبی مینا 6 عدد استخر روباز داشته که به همراه دیگر امکانات آن، اوقات خوبی را برای مهمانانش فراهم می آورد. استخر کودکان، باشگاه تناسب اندام، باغ، جکوزی، تفریحات شبانه، سونا و اتاق بخار و ساحل خصوصی تمام اوقات شما را پر می نماید.

ورزش های آبی همانند قایق سواری، غواصی، تمام ورزش های آبی همانند موج سواری، شنا در استخر سرپوشیده یا استخر روباز برای تفریح مهیا شده اند. میز تنیس و زمین تنیس برای تنیس بازان دارد. خدمات تور و گشت های شهری هم بهترین اوقات شما در شهر را فراهم می نماید. اتاق و زمین بازی کودکان شما را سرگرم می کند.

امکانات تفریحی هتل وستین دبی مینا

رستوران های هتل:

بوفه صبحانه هتل هر روزه از ساعت 7 صبح تا 10:30 صبح در دسترس است. خدمات شبانه روزی سفارش غذا در اتاق دارید. این هتل 5 ستاره حدود 6 رستوران و 2 کافه دارد.

  • رستوران بلو اورنج Blue Orange: منوی کودکان داشته و در خود هتل قرار دارد.
  • رستوران بوسولا Bussola: این رستوران ساحلی، ناهار و شام را سرو می کند. اگر هوا مساعد بود در بیرون هتل می توانید غذای خود را سفارش دهید.
  • اتاق هانتر و گریل Hunters Room and Grill: این هتل استیک های خوشمزه ای را برای شام سرو می نماید.
  • رستوران اسپایس امپوریوم Spice Emporium: این رستوران تنها شام سرو می کند.
  • رستوران آسیا دو کوبا Asia De Cuba: این رستوران مبتکر و مبدع غذاهای جدید است و تنها شام تهیه می کند. هر روز باز بوده و نیاز به رزرو دارد.
  • رستوران ال سور El Sur: این رستوران اسپانیایی تاپاس های خوشمزه ای را سرو می نماید. شام و ناهار در روزهای جمعه و شنبه سرو می شوند.
رستوران کنار استخر هتل وستین دبی مینا

امکانات اتاق های هتل وستین دبی مینا

تمام اتاق ها و سوئیت ها با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان وای فای مجهز هستند. هر یک از سوئیت های خانوادگی امکانات بیشتری از جمله امکان دسترسی به استخر کودکان، ساحل خصوصی و خانوادگی، زمین بازی، مراقبت از کودکان حتی در اتاق هتل و دلیوری اسنک دارند.

میز کاریخچال
حمامی با دوش و وانتلویزیون صفحه تخت و تلفن
تمام امکانات درون حمام هاخدمات خشکشویی در صورت درخواست
فضایی برای افراد غیر سیگاریوان حمام و دوش
اتاق های به هم مرتبطحوله ها و حوله لباسی
قوه ساز و چای ساز یا کتری برقیگاوصندوق
خدمات اتومنوی انتخاب بالشت
بطری آب معدنی رایگانحمام های خصوصی برای هر اتاق
دمپایی برای فضاهای اتاقتخت نوزاد با هزینه اضافه
  • و بسیاری دیگر

برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از این هتل، می توانید سری به قسمت رزرو هتل دبی در سایت الی گشت بزنید.

امکانات اتاق های هتل وستین دبی مینا

 انواع اتاق های هتل وستین دبی مینا

تمام اتاق های هتل، اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان هم دارند.

  • سوئیت خانوادگی: این اتاق خانوادگی نمایی رو به دریا دارد. سوئیت 2 اتاق خوابه، یک تخته، دو تخت کویینز، سوفا و البته تراسی رو به دریا دارد. این اتاق برای 5 نفر به همراه 2 کودک طراحی شده است.
  • اتاق اکسکیوتیو: این اتاق یک تخت کینگ داشته و برای دو مهمان طراحی شده است. می توان دو کودک نیز در آن جای داد.
  • اتاق اکسکیوتیو: با تخت کینگ دو نفره و امکانات دو کودک، می توانید این اتاق را برای اقامت انتخاب کنید. این اتاق به سالن اصلی باشگاه دسترسی دارد.
  • اتاق اکسکیوتیو با دسترسی به سالن کلاب: در این اتاق 2 تخت کویین وجود دارد. می توانید دو کودک خردسال خود را هم در این اتاق نگه دارید. امکان اضافه کردن تخت نیز دارد.
  • سوئیت دولوکس: یک تخت دو نفره کینگ به همراه تخت سوفا، تراس و نمایی رو به دریا دارد. در این اتاق 4 نفر می توانند اقامت داشته باشند. اگر نیاز به تخت اضافه داشتید، درخواست دهید. یک کودک هم در این اتاق می تواند اقامت داشته باشد.
  • اتاق دولوکس: در این اتاق، 2 تخت کویین قرار داده شده است، در نتیجه برای دو مهمان بسیار مناسب است. قابلیت افزودن تخت یا اقامت دو کودک اضافه نیز دارد.
انواع اتاق های هتل وستین دبی مینا
  • اتاق دولوکس با تخت کینگ: جدای از تخت کینگ، یک تخت سوفا دبل دارد. در این اتاق 4 مهمان می توانند به طور همزمان اقامت داشته باشند. یک کودک هم در این اتاق می تواند اقامت داشته باشد.
  • سوئیت اکسکیوتیو: یک تخت کینگ با تخت سوفا، تراس و نمای رو به دریا دارد. برای اقامت 4 مهمان و نهایت یک کودک طراحی شده است.
  • اتاق دولوکس با نمای پالم آیلند: نمایی رو به دریا، یک تخت کینگ با تمام امکانات مورد نظرتان دارد. دو مهمان به همراه دو کودک در این اتاق اقامتی راحت دارند.
  • اتاق اکسکیوتیو: 2 تخت کویین به همراه تراس و نمایی رو به دریا دارد. این اتاق نمایی رو به پالم آیلند و دسترسی به سالن اصلی هتل دارند.
  • اتاق اکسکیوتیو با یک تخت کینگ: تراس و نمایی رو به پالم آیلند و دسترسی به سالن کلاب دارد. در این اتاق دو مهمان و دو کودک می توانند اقامت داشته باشند.
نمای اتاق ها در هتل وستین دبی مینا

فاصله هتل تا جاذبه های دبی

نزدیک ترین فرودگاه این شهر تا هتل 5 ستاره مورد نظر ما، فرودگاه المکتوم است که حدود 23٫1 کیلومتر تا هتل وستین دبی مینا فاصله دارد. از مزایا و خوبی های این هتل، نزدیکی به ساحل است. می توانید با 5 دقیقه پیاده روی به ساحل دبی برسید.

  • برج خلیفه: تا شما 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 26 دقیقه ای می رسید.
  • دبی مال: 5 کیلومتر تا شما فاصله دارد. می توانید با تاکسی 20 دقیقه تا این مکان در راه باشید.
  • مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه 1 کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید نیم ساعت در راه خواهید بود.
  • دبی اوتودرام: این مرکز خرید نیز در 10٫3 کیلومتری هتل بوده که با 20 دقیقه ای رانندگی به آنجا می رسید.
  • پارک آبی آکواونچر: تا هتل تقریبا 4 کیلومتر فاصله دارد. تاکسی 5 دقیقه ای شما را به این مکان که در پالم جمیرا قرار دارد، می رساند.
  • برج العرب: این پارک در مسافت 2 کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود 10 دقیقه زمان نیاز دارید.
  • دبی آکواریوم و باغ وحش زیر آبی دبی: از دیگر مراکز تفریحی و جذاب دبی است که تا هتل سزار ریزورت بلوواتر 17٫6 کیلومتر فاصله دارد.
  • فرودگاه بین المللی دبی: 27٫3 کیلومتر فاصله هتل وستین دبی مینا تا این فرودگاه است که توسط تاکسی 31 دقیقه ای این مسیر طی می شود.
  • فرودگاه بین المللی المکتوم: تا این هتل حدود 22٫6 کیلومتر فاصله داشته که با 35 دقیقه رانندگی به ورودی هتل خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: 45٫2 کیلومتر است که با تاکسی یک ساعت تا هتل فاصله دارید.
استخر-هتل وستین دبی مینا

موقعیت هتل وستین دبی مینا

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

امارات، دبی

Dubai – United Arab Emirates

منبع: booking.com

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان