پخش نسخه سینمایی پایتخت در نوروز ۹۸

به گفته تهیه‌کننده سریال «پایتخت»، یک نسخه سینمایی از این مجموعه تلویزیونی جهت پخش در ایام نوروز ساخته می شود.

پخش نسخه سینمایی پایتخت در نوروز 98

به گزارش سینماپرس؛ «الهام غفوری» تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» به یک خبرگزاری گفت: با توجه ویژه آقای مجید زین‌العابدین مدیر شبکه یک سیما و اهتمام ایشان بنا شده تا یک نسخه سینمایی از سریال «پایتخت» برای نوروز بسازیم. 

وی ادامه داد: پیش‌تر به ما گفتند که فصل ششم این اثر را برای نوروز آماده کنیم که متاسفانه تمام بازیگران سر کارهای دیگر بودند و نمی‌توانستیم آنها را برای حضور در سریال گردهم آوریم. اما در نهایت تصمیم بر این شد تا یک نسخه سینمایی از کار برای نوروز 98 آماده کنیم.

غفوری در پاسخ به اینکه آیا این اثر خلاصه‌ای از همه فصل‌های «پایتخت» است؟ تصریح کرد: خیر. فیلمنامه این اثر کاملا مستقل و جداست و ربطی به آنچه که تا به حال مخاطبان دیده‌اند، ندارد.

وی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده قرار شده بازیگران در یک ماه فرصت باقی مانده جمع شوند تا بتوانیم در یک نسخه 100 تا 120 دقیقه‌ای پایتخت را در شب سال نو مهمان خانه‌های مردم کنیم.

غفوری با بیان اینکه همه بازیگران در نسخه سینمایی پایتخت نیز حضور دارند، اظهارداشت: در این مدت وقفه‌ای در تصویربرداری «خوابزده» (سریال سیروس مقدم در شبکه نمایش خانگی) به وجود نخواهد آمد و این کار نیز همزمان روند تولید را سپری خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان