اگر دندان های حساسی دارید چای سبز بخورید

چای سبز را می توان یکی از پرخاصیت ترین نوشیدنی های جهان دانست بنابراین بسیاری از مردم جهان به دلایل مختلف چای سبز می نوشند، عده ای به دنبال لاغری هستند و عده ای دیگر به دنبال آرامش اعصاب؛ اما جالب است بدانید چای سبز برای تسکین دندان دردتان هم خوب است

اگر دندان های حساسی دارید چای سبز بخورید

چای سبز را می توان یکی از پرخاصیت ترین نوشیدنی های جهان دانست بنابراین بسیاری از مردم جهان به دلایل مختلف چای سبز می نوشند، عده ای به دنبال لاغری هستند و عده ای دیگر به دنبال آرامش اعصاب؛ اما جالب است بدانید چای سبز برای تسکین دندان دردتان هم خوب است.

به گزارش به نقل از روزنامه خراسان ،بسیاری از افراد در طول روز، چای سبز می نوشند اما شاید ندانند که چای سبز چه سود شگفت انگیزی برای بدنشان دارد.افرادی که دندان و لثه های حساسی دارند، ناچارند مراقب مصرف خوراکی های سرد و گرم باشند، خمیردندان مخصوص مصرف کنند و حتی برخی خوراکی ها را نخورند، این شرایط اصلا ساده نیست ولی به نظر می رسد مصرف روزانه چای سبز در کاهش این علایم مفید است.


درواقع عصاره چای سبز دقیقا همان کاری را برای دندان ها و لثه ها می کند که داروهای تسکین دهنده و خمیردندان های مخصوص انجام می دهند. ترکیبات شگفت انگیز چای سبز مثل یک سپر مقاوم از دندان ها در برابر حملات محافظت می کند و البته چای سبز حاوی فلوراید هم هست.
با همه این ها، فراموش نکنید که نباید چای سبز را با دمای بیش از حد بالا بنوشید. به طور کلی سعی کنید نوشیدنی ها و خوراکی های بیش از حد سرد و گرم را پشت هم مصرف نکنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان