مدل‌هایی از مرسدس بنز که باب ماشین عروس‌اند

ازدواج یکی از آن شب‌های خاصی است که یک بار در زندگی هرکسی اتفاق می‌افتد و خیلی از تازه‌عروس و دامادها تصمیم می‌گیرند ماشین عروس خود را از میان خودروهای لوکس انتخاب کنند و سری بنز همیشه پای ثابت عروسی‌ها بوده است

مدل‌هایی از مرسدس بنز که باب ماشین عروس‌اند

ازدواج یکی از آن شب‌های خاصی است که یک بار در زندگی هرکسی اتفاق می‌افتد و خیلی از تازه‌عروس و دامادها تصمیم می‌گیرند ماشین عروس خود را از میان خودروهای لوکس انتخاب کنند و سری بنز همیشه پای ثابت عروسی‌ها بوده است. این خودرو به خاطر ظاهر بسیار ویژه و کلاسیکش در رنگ‌های سفید و مشکی بسیار زیاد دیده می‌شود و به همین دلیل همیشه گزینه‌ای مناسب است. بااین‌حال رقابت این برند با سایرین (نظیرBMW، لکسوس یا تویوتا) همیشه سخت است.

معمولاً خودروهای سریS، C و E در مرکز انتخاب‌ها قرار دارند. اما این انتخابات به مدل‌های خاصی منتهی می‌شوند که اولین آن‌ها معمولاً بنز سریSیعنیS550 است. خریدوفروش بنز S550 از 200میلیون تا 1میلیارد در جریان است. اکثر سرویس‌های ارائه ماشین عروس معمولاً یکS550 در کاتالوگ خود دارند. قیمت بنز S550 به‌صورت پایه و در مدل‌های 2015 تا 2017 معمولاً از 800 میلیون تا 1 میلیارد تومان نیز پیش می‌روند و اجاره ‌بهای بالا هم دارند. این خودروهای قدرتمند اکثراً به بهترین سیستمهای تهویه مجهزند و از همین رو مناسب روزی هستند که عروس و داماد بیشتر از 4 ساعت را در آن می‌گذرانند. اجاره‌ بهای این خودرو با راننده معمولاً میان 1.5 میلیون تومان است و بیشتر در رنگ‌های سفید کرایه می‌شود.

سری بعدی بنزی که برای این شب به‌یادماندنی انتخاب می‌شود، بنز کلاس CLSمدلCls350 است. خریدوفروش بنز Cls 350 معمولاً از قیمت پایه 650 میلیون تومان آغاز می‌شود و به نسبت اجاره‌بهای پایین‌ترین هم دارد. البته برعکس مدل قبلی این خودرو که برای امکانات داخلی‌اش انتخاب می‌شود، قیمت بنز Cls 350 به خاطر ظاهراش بالاست. این خودرو که در مجلات مختلف بانام " زیباترین بنز " شناخته می‌شود، همیشه یکی از انتخاب‌های شب عروسی است. البته اشتباه نکنید چون آپشن‌های این خودرو با وجود 5 ساله بودن اکثر مدل‌هایش مناسب‌اند و بااینکه قرار نیست تا آخر عمرتان آن را سوار شوید، می‌توانید برای چندساعتی با خیال راحت رویش حساب کنید.


بنزهای سریE انتخاب بعدی عروس و دامادها در لیست‌های خرید و فروش بنز هستند. خرید بنز E200 به همین دلیل برای سرویس‌دهندگان عروسی انتخابی مناسب است و در اکثر موارد هم بارنگ مشکی کرایه می‌شود. این بنز گران‌قیمت در سری و مدل‌های مختلفش چیزی میان 700 تا بیش از یک میلیارد تومان خرج دارد. استهلاک این سری از بنز بسیار پایین است و آپشن هایش با سریS برابری می‌کند. این خودرو تولید 2014 به‌ مانند هم‌رده‌هایش 180 اسب بخار قدرت دارد و بااین‌حال این تنها دلیل انتخاب آن نیست. خرید وفروش بنزE200 باوجود آپشن هایش یعنی سیستم صوتی و تصویری فوق‌العاده انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید داشتن سیستم صوتی و تصویری فوق‌العاده معیاری قابل‌توجه برای یک ماشین عروس است و بنز E200 از عهده آن برمی‌آید.
 

درنهایت و در انتهای لیست نیز بنز C200 قرار می‌گیرد که اجاره بهای کمتری هم دارد. البته برخلاف اجاره‌بهای پایین این اتومبیل، باید بدانید که قیمت بنز C200 در مدل‌های جدیدش حدوداً 900 میلیون تومان است. آپشن های این اتومبیل هیچ‌چیز کم از مدل‌هایS و E ندارند اما با این‌حال کمتر موردتوجه عروس و دامادها قرار می‌گیرند. دلیل این انتخاب نیز شکل ظاهری این خودرو و تشریفاتی بودن بیش‌ازحد آن است. خانواده‌های طرفین عروسی معمولاً خودرویی اسپرت‌تر را ترجیح می‌دهند و برخی‌ها هم نیز مدل گل زده این بنز را دوست ندارند.

بااین‌وجود بنز یکی از بزرگ‌ترین کلکسیون‌های ممکن را در کاتالوگ مراسمات عروسی دارد. تنوع سری‌های این برند به ‌اضافه جذابیت ظاهری ، مرسدس را به خودرویی مناسب برای شبی رویایی تبدیل می‌کند. اگر می‌خواهید این خودرو را برای گل زدن انتخاب کنید سعی کنید به سراغ سریS بروید و در بدترین حالت مدل E200 را انتخاب کنید. بنزهای سریE و S گل زده معمولاً رؤیایی می‌شوند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان