با حکم حناچی؛

نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری شد

با حکم پیروز حناچی شهردار تهران سیدمهدی نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران شد.

نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری شد

نادمی مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری شد به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  چندی پیش حناچی نادمی را به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب کرد، اما در نهایت حکم مدیرعاملی وی را امضاء کرد.

حناچی در حکم سیدمهدی نادمی آورده است: امید به استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه و با بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیرو‌های لایق، کاردان، متخصص و متعهد آن سازمان موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیر تهرانی به ویژه بازنشستگان معزز شهرداری تهران را فراهم آورید.

در ادامه حکم آمده است انتظار مجموعه سیاست‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات حوزه تصدی خود را بر اساس برنامه‌های اعلام شده برای اداره شهر تهران و در چارچوب قوانین و اسناد فرادستی با رعایت حقوق ذی‌نفعان تنظیم و عمل کنید.

شهردار تهران همچنین پنجه فولادگران، ترکان، تفضلی و معزی را به عنوان اعضای شورای فنی شهرداری تهران منصوب کرد.

همچنین تغییراتی در مدیریت مترو رخ داد. مجمع عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه متشکل از پیروز حناچی شهردار تهران، پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل ترافیک، معزی معاون فنی وعمران و رستمی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران و نماینده وزارت کشور اعضای جدید هیأت مدیره مترو را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، محمد نعیمی‌پور به عنوان رئیس هیأت مدیره، عبدالحمید امامی و مهران لطفی به عنوان اعضای جدید و علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه و تابش‌فر از اعضای پیشین هیأت مدیره به عنوان اعضای اصلی و محمد یوسفی و خاوری لنگرودی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

حناچی اعضای شورای فنی شهرداری تهران را منصوب کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان