این هفته تفریح در تهران، یزد، اصفهان و کرج

این هفته تفریح در تهران، یزد، اصفهان و کرج
یک آخر هفته دیگر از زمستان پیش روی شماست که هم می‌توانید برای گذراندن روزهای آن برنامه تفریح و سرگرمی بچینید و هم به نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی که در شهرتان تدارک دیده است سری بزنید. هوا کمی سرد است اما برای خاطره سازی و شاد بودن در کنار دوستان و خانواده چیزی کم ندارد. همین امروز برای فردا و پس فردا برنامه ریزی کنید و حتماً در کنار روزهای پرمشغله ماه آخر سال کمی هم انرژی و انگیزه به ساعات و لحظاتتان تزریق کنید. حال خوش اطرافیان و خانواده خود را این آخر هفته هم به یادماندنی کنید.

به دورهمی کتاب‌‌ها بروید / تفریح این آخر هفته در نمایشگاه بزرگ کتاب در یزد

اهل خواندن کتاب باشید یا نباشید نمایشگاه‌های فرهنگی همیشه دیدنی و لذت بخش است. پس تا زمان را از دست نداده‌اید سری به نمایشگاه کتاب شهرتان یعنی یزد زیبا بزنید. در اینجا هم می‌توانید کلی کتاب خواندنی و تازه را ورق بزنید و هم تازه‌ترین و بهترین آثار نویسندگان بزرگ ایران و جهان را خریداری کرده و خواندن آنها را آغاز کنید. دست دوستان و خانواده را بگیرید و با هم در این گردهمایی فرهنگی شرکت کنید. در این نمایشگاه برای تمام سنین و علایق برنامه‌های دیدنی و مطالب خواندنی مانند قصه گویی، نمایشنامه‌خوانی و کارگاه‌های آموزشی وجود دارد. نمایشگاه بزرگ کتاب در یزد تا روز جمعه 3 اسفند از ساعت 9 صبح تا 9 شب در محل برگزاری نمایشگاه بین‌المللی یزد به نشانی شهرک صفاییه در بلوار ابن سینا منتظر میزبانی از شماست.

نمایشگاه کتاب یزد

هم سینما هفت بعدی، هم پاراگلایدرسواری / تفریح آخر هفته در پارک نبوت کرج

برای عصرهای روزهای آخر این هفته می‌توانید گردش در بوستان بزرگ و دیدنی نبوت را انتخاب کنید. جایی که هم فضای کافی برای بازی و سرگرمی بچه‌ها فراهم است و هم به امکانات لازم برای تفریح آخر هفته با دوچرخه سواری و پینگ پنگ و زمین‌های بازی دیگر. اما اگر می‌خواهید هیجان‌های تازه‌ای را در این بوستان تجربه کنید هم سینما هفت بعدی ویژه این پارک را به شما پیشنهاد می‌کنیم و هم سایت مخصوص پاراگلایدرسواری که زیر نظر مربی‌های مجرب اجرا می‌شود. هیجان در هر نقطه از اینجا در انتظار شماست. کافی است برای یک نبرد با کابوی‌ها با تفنگ لیزری آماده شوید و به سینما هفت بعدی بروید یا برای تماشای زمین از ارتفاع در آسمان پاراگلایدرسواری را انتخاب کنید. به میدان نبوت و بوستان نبوت بروید و آخر هفته‌ای سراسر شادی را سپری کنید.
 

 پارک نبوت کرج

تفریحی آبی و مفرح با قایق موتوری / تفریح آخر هفته در پارک قایقرانی ناژوان اصفهان

اگر عاشق تفریح آبی و قایقرانی هستید این آخر هفته یکی از تفریحات موردعلاقه‌تان را در پارک ناژوان اصفهان تجربه کنید. بدون محدودیت سنی سوار بر قایق‌های موتوری هیجان انگیز شوید و تا حدود 20 دقیقه از آرامش و هیجان لذت ببرید. پس اگر می‌خواهید یک آخر هفته مفرح و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان بسازید. همین امروز برنامه‌ریزی کنید و به دل آب و رویاها بزنید. قایق سواری حجم زیادی از بار منفی افکار شما را در چند دقیقه تخلیه خواهد کرد. پس در اصفهان به سمت میدان سهروردی، پارک جنگلی ناژوان، آخر پارکینگ شماره 2، سمت راست بروید و یک روز هم در طبیعت باشید و هم چند ساعتی همه دغدغه‌ها را از خود دور کنید.

تفریح در اصفهان

بچه‌ها را روی صحنه نمایش ببرید / آخر هفته تفریح در تئاتر مشارکتی کودک ننه سرما و لباس بهار در تهران

اگر می‌خواهید آخر هفته بچه‌ها را با یک سرگرمی شاد کنید و تجربه تازه‌ای در دنیای کودکانه‌ی آنها رقم بزنید پیشنهاد می‌کنیم در یک تئاتر شاد همراه موسیقی زنده شرکت کنید. نمایش ننه سرما و لباس بهار تا آخر همین هفته هر روز ساعت 19:30 در فرهنگسرای ابن سینا (قانون) شهرک غرب به روی صحنه می‌رود. اما این یک نمایش معمولی نیست چون بچه‌ها می‌توانند در حین اجرا وارد صحنه شده و با بازیگران و عوامل این تئاتر برای روایت قصه و شعرخوانی همراهی کنند. آن هم در داستانی که ننه سرما به بهار حسادت و او را در خانه‌اش پنهان می‌کند. پس لباس او را برمی‌دارد و خود را جای بهار جا می‌زند و به شهر می‌رود و کلی ماجرای دیدنی و جالب دیگر که برای یک آخر هفته کودکانه هم شاد است و هم سرگرم کننده.
   
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان