فرهنگسرای رسانه مشهد

آدرس: بلوار هفت تیر، میدان هشتصد، انتهای بوستان لاله

فرهنگسرای رسانه مشهد در سال 1389 با هدف ارتقای بینش و دانش شهروندان در تعامل آگاهانه با رسانه و فناوری های نوین تأسیس گردید.
این فرهنگسرا با بهره گیری از مشاوران تخصصی و امکاناتی نظیر سالن آمفی تئاتر ، کلاس های آموزشی ، فضاهای اداری و استودیو صوت ، کتابخانه تخصصی و اتاق جلسات فعالیتهای خود را آغاز نمود .
فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد در راستای آشنایی بیشتر عموم شهروندان با فناوری‌های نوین و روز دنیا مانند رایانه، گوشی‌های همراه، تب‌لت، اینترنت، سینما، هنرهای دیداری و شنیداری که رساننده پیام و مفهومی خاص هستند راه‌اندازی شده و راه‌های بهینه و درست استفاده از این ابزار و فناوری‌ها را در قالب کلاس‌های آموزشی ارائه می‌دهد.
برنامه های ماهانه فرهنگسرای رسانه مشهد به شروح زیر است :
– تهیه بسته محتوایی سواد رسانه ی و اجرا در مدارس
– جشن تقدیر از اساتید و پیشکسوتان حوزه هنر و رسانه: برای بزرگداشت مقام معلم و در عرصه های (عکاسی، مستند سازی، روزنامه نگاری، کتاب و تربیت،شاعر، داستان، گرافیک، تئاتر، گویندگی، هنرهای تجسمی)
– برگزاری همایش های سواد رسانه ای: آموزش تربیت رسانه ای و بازی درمانی کودکان به والدین
– دورهمی کتاب: هدف (ترویج فرهنگ شهروندی) طرح خوانش کتاب ویژه عموم شهروندان پنجشنبه های هر هفته – سینما محله: هدف (آموزش تفکر انقادی) فرهنگ سرای رسانه در راستای فعالیت در حوزه آموزش تفکر انقادی در دیدن فیلم اقدام به اجرای برنامه پخش فیلم به صورت هفته ای در آمفی تئاتر فرهنگ سرا نمود . سعی شده در این برنامه از بهترین وبروزترین فیلم ها با مضامین و محتوای مناسب توسط کارشناس فیلم انتخاب و اکران گردد .
از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای رسانه، دوره‌های آموزشی در قالب موضوعات رسانه‌های نوظهور و فناوری اطلاعات است که در بخش‌های رسانه ذیل اینترنت، سینما، تلویزیون، بازی‌های رایانه‌ای و مطبوعات در چهارلایه مخاطب‌محور که شامل کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال است برگزار می‌شود.
محوریت تمامی دوره‌های آموزشی که در فرهنگسرای رسانه مشهد برگزار می‌شود، ارتقای سواد رسانه‌ای و فناوری‌ اطلاعات کاربردی است و از زمستان سال جاری به‌صورت جدی آغاز می‌شود.

آدرس: بلوار هفت تیر، میدان هشتصد، انتهای بوستان لاله

 

پربازدیدترین ها:

 

 

فرهنگسرای رسانه مشهد
فرهنگسرای رسانه مشهد

 

منابع : خبرگزاری فارس , سایت رسمی فرهنگسرای رسانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان