تمرین تفنگداران آمریکا در شرایط جوی بسیار سرد +عکس

خبرگزاری فارس: ارتش آمریکا با تمرکز بر آموزش نیروهای خود به منظور مقابله احتمالی با ارتش‌های روسیه، چین و کره شمالی در حال آموزش تفنگداران نیروی دریایی خود در رشته کوه‌های « سیرا نوادا» واقع در شرق ایالت کالیفرنیا و در آب و هوای بسیار سرد و برفی جهت مقابله با فناوری پیشرفته کشورهای یاد شده است.

تمرین تفنگداران دریایی آمریکا در شرایط جوی بسیار سرد

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در این نوع آموزش، نیروها برای نبرد در اروپای شمالی، کره شمالی و چین تجهیز می‌شوند و تفنگداران دریایی اینک در یک مرکز آموزشی در کوهستان‌های کالیفرنیا که در ارتفاع بیش از 8 هزار پایی بنا شده، در حالی مستقر هستند که هوای سرد و برف شدید منطقه را پوشانده است. برخی دیگر از تفنگداران دریایی آمریکا نیز چند کیلومتر دورتر در حال آماده شدن برای حمله هستند. به عبارت دیگر، نیروهای حاضر در قالب خودی و دشمن باید آماده نبرد در آب و هوای بسیار سخت باشند.

تمرین تفنگداران دریایی آمریکا در شرایط جوی بسیار سرد

سرلشکر «ویلیام مولن» فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی آمریکا با اشاره به تغییر تمرکز ارتش این کشور در تمرین در نواحی بسیار سرد اظهار داشت: «ما با این موارد برخورد نداشته‌ایم و بیشتر بر افغانستان و عراق تمرکز کردیم. »

بر این اساس، بعد از 17 سال نبرد علیه القاعده و طالبان اینک ارتش آمریکا آماده مقابله با ارتش‌های بزرگی چون روسیه و چین و یا ارتش غیرقابل پیش بینی کره شمالی می‌شود. نیروهای آمریکا باید زنده بمانند و بجنگند و در عین حال بتوانند برابر هواپیماهای بدون سرنشین، تجهیزات سخت افزاری پیچیده و جنگ‌های الکترونیک و سایبری ارتباطات با ردگیری آن‌ها را مختل کرده و از بین ببرند.

 

سرهنگ «کوین هاچینس» یکی از فرماندهان مرکز آموزشی گفت که شرایط اقیلمی در اینجا دقیقا آب و هوایی که ما کره شمالی و جنوبی با آن روبرو می‌شویم را تداعی می‌کند.

در خاتمه این گزارش آمده است که تفنگداران نیروی دریایی آمریکا در قالب نیروهای خودی و دشمن نبردهای شبیه سازی شده را تمرین می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان