کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان

انتخاب مناسب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان در یادگیری آن ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین لازم است نسبت به این نوع کتاب ها اطلاعات لازم را داشته باشد. سایت خواندنی ها گلچینی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان را به شما معرفی خواهد کرد.

انتخاب مناسب کتاب آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان در یادگیری آن ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین لازم است نسبت به این نوع کتاب ها اطلاعات لازم را داشته باشد. سایت خواندنی ها گلچینی از کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان را به شما معرفی خواهد کرد.

آموزش زبان انگلیسی برای خردسالان

 

1. Tiny Talk

این مجموعه شامل سه سطح می باشد که هر سطح به دو بخش A و B تقسیم شده است. مهارت های شنیداری و گفتاری خردسالان بین 3 تا 6 سال می تواند توسط این مجموعه تقویت گردد. متن های این کتاب از جملات ساده انتخاب شده است. هر بخش شامل کتاب دانش آموز، کتاب کار، فایل های صوتی می باشد. برای هر کتاب، دستورالعمل های گام به گام نحوه تدریس و آموزش نیز در کتاب معلم آورده شده است که در صورت نیاز می توانید آن را نیز تهیه نمایید. فعالیت های متنوع و بازی های جالب  در کتاب ها یکی از نقاط قوت این مجموعه به شمار می آید. شخصیت های کارتونی و عروسکی در هر درس نیز به ارتباط برقرارکردن کودک شما با کتاب ها کمک فراوانی خواهد کرد. همچنین کتاب حروف الفبایی نیز به عنوان پیش نیاز شروع این مجموعه در نظر گرفته شده است که می توانید برای شروع آموزش در نظر بگیرید.

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی خردسالان

 

2. Super Safari

این مجموعه یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی برای گروه سنی 4 تا 7 سال و قبل از رفتن به مدرسه می باشد.  این مجموعه از طریق داستان ها، آهنگ ها و بازی های متنوع رشد شناختی و بصری فرزند شما را تقویت خواهد کرد. همه دروس با 4 شخصیت اصلی کتاب ها که حیوان هستند شروع شده و ماجراهای جالبی را رقم خواهد زد. تمامی کتاب ها شامل کتاب دانش آموز، کتاب فعالیت، فایل های صوتی دروس، فلش کارت و نرم افزار آموزشی می باشند. اگر تمایل دارید در منزل این کتاب ها را استفاده کنید، حتما کتاب معلم هر سطح را نیز تهیه نمایید. به عنوان پیش نیاز مجموعه می توانید آموزش کتاب الفبا و اعداد متعلق به همین عنوان کتاب و انتشارات را شروع کنید. لازم به ذکر است که کتاب های مجموعه در دو لهجه American و British به چاپ رسیده است.

 

آموزش زبان انگلیسی خردسالان

 

3. First Friends

این مجموعه 3 سطحی نیز برای آموزش زبان انگلیسی قبل از مدرسه رفتن کودکان استفاده می شود. پیش نیاز شروع این مجموعه تحت عنوان Little Friends چاپ شده است که به آموزش حروف و اعداد انگلیسی می پردازد. لازم به ذکر است که این مجموعه نیز در دو نسخه American و British به چاپ رسیده است. پس از اینکه کودک شما حروف و اعداد را به خوبی فرا گرفت حال زمان استفاده از کتاب های اصلی در سطوح 1 تا 3 می باشد. تصاویر رنگی و جذاب، وجود شخصیت های دوست داشتنی، فایل های صوتی، فلش کارت ها و تمرین های متنوع همگی باعث می شود تا کودک به یادگیری بیشتر ترغیب شود. کتاب معلم نیز مانند سایر مجموعه ها می تواند در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

 

کتاب آموزش زبان انگلیسی خردسالان

 

4. Big Fun

اساس این مجموعه 3 سطحی بر مبنای آموزش زبان انگلیسی مانند زبان مادری خردسالان است. گوش دادن، تقلید و تکرار کلید اصلی یادگیری زبان انگلیسی می باشد. این مجموعه بر مبنای این اصول، لغات و مفاهیم زبان انگلیسی را در قالب 8 تم جذاب در کتاب های خود گنجانده است. در این مجموعه برای یادگیری حروف الفبا نیز از کتاب دیگری استفاده شده است. کتاب داتش آموز، کتاب تمرین، کتاب معلم، نرم افزار، فایل های صوتی و تصویری موجود در این مجموعه توانسته است منبع کاملی را برای آموزش زبان انگلیسی خردسالان فراهم آورد. بنابراین همه چیز برای لذت بردن کودک شما فراهم است.

 

آموزش زبان انگلیسی خردسالان

 

5. My First English Adventure

داستان ها و شخصیت های معروف کارتون های والت دیزنی تم اصلی این کتاب ها می باشد. در این مجموعه از آهنگ های سرگرم کننده و موسیقی های شاد برای جلب توجه کودکان استفاده شده است. شخصیت دوست داشتنی میکی موس با استفاده از آهنگ ها و فایل های تصویری جذاب کمک شایانی به موثر بودن آموزش خواهد کرد. این مجموعه در سه سطح آموزشی استارتر، سطح یک و سطح دو ارائه شده است. مهارت های گفتاری و شنیداری کودک خردسال شما با استفاده از این مجموعه به مرور بهتر و بهتر خواهد شد. کتاب معلم نیز می تواند مکمل آموزش شما در طول این مسیر باشد.

 

اموزش زبان انگلیسی خردسالان

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان