روایت مدیرعامل لیگ برتری فوتسال از دستگیری‌اش بعد از بازی با مس

مدیرعامل باشگاه سوهان محمد قم گفت: بعد از بازی با مس دو ساعت در اداره پلیس بودم.

روایت مدیرعامل لیگ برتری فوتسال از دستگیری‌اش بعد از بازی با مس

رسول قلی زاده در خصوص تساوی تیم های سوهان محمد با مس سونگون و صعود مس به فینال لیگ برتر فوتسال گفت: بازیکنان ما روی دریافت گل اول غافلگیر و هول شدند. مس برای اولین بار اینقدر تماشاگر داشت. یک گل هم روی اشتباه دروازه بانمان خوردیم که بازیکنانمان دستپاچه شدند. بین دو نیمه سرمربی تیم صحبت های احساسی با بازیکنان داشت و آنها به خودشان آمدند. در نیمه دوم هم فرصت های زیادی داشتیم که اگر بازی یک دقیقه دیگر ادامه داشت می توانستیم برنده باشیم. به هرحال به تیم خوب مس تبریک می گویم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

وی با انتقاد از شیخ الاسلامی سرپرست تیم مس ادامه داد: سرپرست مس بعد از بازی خیلی بی احترامی کرد. اصلا از او انتظار نداشتم. بعد از پایان بازی عکس العملی نداشتیم و به سمت رختکن رفتیم ولی تماشاگران مس به سمت ما آب دهان پرتاب کردند. یکسری هوادار و اعضای کادر مس هم جلوی در رختکن ایستادند و گفتند نمی گذاریم از اینجا بیرون بروید! من اصالتا آذری هستم و به زبان آذری از آنها خواستم کنار بروند تا از سالن خارج شویم. یک ساعت در رختکن نشسته بودیم.

مدیرعامل باشگاه سوهان تاکید کرد: آقایان با پلیس 110 تماس گرفتند و گفتند به خاطر توهین به قومیت ما در قم از شما شکایت داریم! گفتم توهینی که در شهر قم رخ داده است به من چه ارتباطی دارد؟ یکسری صحبت ها با مدیرعامل مس شد و همه چیز داشت ختم به خیر می شد که دوباره سرپرست مس داد و بیداد کرد. سرانجام ما را به اداره پلیس بردند و دو ساعت آنجا بودیم.

قلی زاده خاطرنشان کرد: شاید آقای شیخ الاسلامی از نتیجه بازی جا خورده بود و جنبه این نتیجه را نداشت! نتیجه تساوی مقابل سوهان شاید برای مسی ها به نوعی باخت محسوب می شد.

وی افزود: تعدادی از تماشاگران مس به آقای مسعودی سرپرست تیم ما هم حرف های زشتی زدند که مشخص بود از قبل هماهنگ شده بود. همه روی مسعودی زوم کرده بودند. نمی دانم چرا از دست او دلخور بودند. وقتی هم به سمت رختکن می رفتیم به سمتمان آب دهان انداختند. بازی خوبی بود ولی حواشی پایان بازی واقعا زشت شد. تبریز هواداران خوبی دارد که با جان و دل تیمشان را تشویق کردند ولی انتظار این حرکت ها را از تعدادی از تماشاگران نداشتم.

مدیرعامل سوهان در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا تیمش در رده سوم لیگ قرار می گیرد یا چهارم؟ گفت: نمی دانم برنامه چطور است! کاش مسابقه رده بندی هم داشتیم. فکر می کنم چون ما پیش از این تیم رده سوم لیگ را شکست داده ایم، جایگاه نهایی ما در لیگ سوم باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان