سورپرایز پژو: معرفی کانسپت ۵۰۸ اسپورت

پژو از خودرویی که هرگز تولیدش را نخواهیم دید رونمایی کرد. این محصول جدید ۵۰۸ اسپورت Engineered کانسپت نام داشته و در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۹ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. پژو با این خودرو شمه‌ای از آینده‌ی محصولات الکتریکی شده و پرفورمنس خود را نشان داده است.

سورپرایز پژو: معرفی کانسپت 508 اسپورت

پژو از خودرویی که هرگز تولیدش را نخواهیم دید رونمایی کرد. این محصول جدید 508 اسپورت Engineered کانسپت نام داشته و در نمایشگاه خودروی ژنو 2019 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. پژو با این خودرو شمه‌ای از آینده‌ی محصولات الکتریکی شده و پرفورمنس خود را نشان داده است.


کمپانی پژو این کانسپت را با استفاده از 508 هیبریدی جدید و بکار بردن جادوی خود روی طراحی، پرفورمنس و راندمان خلق کرده است.


نیروبخش این خودروی مفهومی پیشرانه‌ی پیورتک 200 است که با یک واحد الکتریکی 110 اسب بخاری همراه شده و نیرویش را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. دومین واحد الکتریکی که خروجی 200 اسب بخاری دارد نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. کل گشتاور این مجموعه برابر با 500 نیوتون متر بوده و پژو می‌گوید محصول جدیدش قادر است تنها در 4.3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت را ثبت نماید. این سدان همچنین از باتری 11.8 کیلووات ساعتی استفاده کرده و برد 50 کیلومتری در حالت تمام الکتریکی دارد.


تکمیل کننده‌ی قوای محرکه‌ی سفارشی 508 اسپورت کانسپت سیستم تعلیق بازنگری شده و فاصله‌ی بیشتر بین چرخ‌های روبرویی است. سیستم فرمان نیز بهبود یافته و زیر خودرو لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 4S به چشم می‌خورند.


پژو همچنین سپر جلوی جدیدی را نصب کرده که دارای بخش سفارشی تولید شده با تکنولوژی پرینت سه‌بعدی است که هوا را مستقیماً به رادیاتور می‌فرستد. از دیگر بازنگری‌ها می‌توان به بالچه‌های کوچک در پانل‌های سه‌چهارم و فلاپ های جدید برای کاهش درگ اشاره کرد. بدنه نیز رنگ خاکستری سلنیوم را به خود گرفته است.


پژو همچنین دستی بر کابین کشیده است. صندلی‌های کامفورت فیت جدید با پوشش چرم و آلکانترا، غربیلک فرمان مرغوب با پوشش آلکانترا و فیبر کربن و… بخشی از تغییرات بخش داخلی 508 اسپورت کانسپت هستند. سقف، ستون‌های A و پانل‌های سه‌چهارم نیز دارای پوشش آلکانترا هستند.


مدیر پژوی بریتانیا می‌گوید:

کار همه‌ی کارکنان پژو در توسعه‌ی آرزوی الکتریکی ما آغاز شده و ما می‌خواهیم در سریع‌ترین زمان ممکن به این هدف برسیم. 508 اسپورت کانسپت نشان می‌دهد که چه چیزی امکان‌پذیر بوده و ما می‌خواهیم این راه را ادامه دهیم.


این خودروساز فرانسوی فعلاً حرفی از احتمال تولید کانسپت یاد شده نزده است.

[دانلود ویدئو]

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان