معرفی نسخهٔ ویژهٔ مرسدس بنز SL گرند ادیشن

هرچند شاید فعلاً آیندهٔ رودستر SL نامعلوم باشد اما حالا مرسدس بنز نسخهٔ ویژه‌ای از آن‌را با نام گرند ادیشن معرفی کرده است

معرفی نسخهٔ ویژهٔ مرسدس بنز SL گرند ادیشن

هرچند شاید فعلاً آیندهٔ رودستر SL نامعلوم باشد اما حالا مرسدس بنز نسخهٔ ویژه‌ای از آن‌را با نام گرند ادیشن معرفی کرده است. این نسخهٔ ویژهٔ برای دو مدل غیر AMG این ماشین شامل SL400 و SL500 ارائه شده است. این مدل‌ها در این نسخهٔ ویژه با سود بردن از تجهیزات فراوان و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، مطلوب‌تر از قبل شده‌اند. خریداران SL گرند ادیشن می‌توانند برای این خودرو از بین رنگ‌های بیرونی مشکی، سفید درخشان و خاکستری، یکی را انتخاب کنند.

صرف‌نظر از رنگ بیرونی، تمامی مدل‌های این نسخهٔ ویژه در سپر جلو از تریم کرومی براق و نقره‌ای مات برخوردار هستند. SL گرند ادیشن همچنین به رینگ‌های 10 پرهٔ فورج‌کاری شدهٔ دورنگ مشکی و نقره‌ای AMG هم مجهز شده‌اند که در جلو 19 اینچی و در عقب 20 اینچی هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های بیرونی این نسخهٔ ویژه نیز نشان SL Grand Edition روی گلگیرهای جلوی آن است. این نسخهٔ به سیستم تعلیق اسپرت جدیدی هم مجهز شده که ارتفاع خودرو را یک سانتیمتر کاهش داده است.

در داخل هردو مدل SL گرند ادیشن نیز چرم قهوه‌ای مرواریدی در قسمت‌های مختلفی مثل صندلی‌ها و غربیلک فرمان ارائه شده است. علاوه بر این، در اینجا چرم ناپای مشکی‌رنگ، سطوح فلزی روشن و سیستم گرمایش گردن Airscarf مرسدس بنز هم به چشم می‌خورد. ازجملهٔ سایر ویژگی‌های داخلی SL گرند ادیشن نیز می‌توان به صندلی‌های چندکارهٔ فعال با ماساژور، کنترل دمای درون صندلی‌ها، سیستم کمک پارک فعال و پکیج کمک‌راننده پلاس اشاره کرد.

همانند نسخهٔ استاندارد SL400، این نسخهٔ گرند ادیشن هم از همان پیشرانهٔ 3 لیتری V6 بای‌توربو با 367 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند که خودرو را ظرف 4.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رساند درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. مدل SL500 نیز به پیشرانهٔ 4.6 لیتری V8 مجهز است که 455 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و ظرف 4.3 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مرسدس بنز پذیرش سفارشات خرید هردو مدل SL400 گرند ادیشن و SL500 گرند ادیشن را از 22 فوریه آغاز می‌کند درحالی‌که این نسخه‌های ویژه از ماه مارس راهی نمایندگی‌های فروش خواهند شد. قیمت SL400 گرند ادیشن در آلمان از 114,811 یورو و SL500 گرند ادیشن از 135,993 یورو آغاز می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان