خداحافظی امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان از مردم این استان

فارس نوشت: آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امام جمعه زاهدان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی کرد و علت آن را تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی عنوان کرد.

خداحافظی امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  از مردم این استان

آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب در دهه پنجم انقلاب بیانیه را بیان کردند که میتوان به عنوان تمدن انقلاب اسلامی نام برد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در این چهل سال فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرد، تلخی و شیرینی های بسیاری را تجربه کرد اما همیشه رو به جلو و پیشرفت بود.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی برای پیشرفت انقلاب همیشه به نسل جوان تاکید داشته اند و در تمام صحنه ها با اتکا به جوانان این انقلاب پیش رفته است.

وی پس تشریح بیانات رهبری معظم انقلاب اظهار کرد: دولت عربستان با حمایت کشورهای غربی و آمریکا می‌خواست از طریق کشورهای همسایه به ایران ضربه بزنند حتی از لحاظ اقتصادی بر روی مردم ایران فشار بیارند و خواستند معیشت مردم را تحت فشار قرار دهند اما شکست خوردند و به عوامل تروریستی روی آوردند که چند ماه قبل در اهواز و چند روز قبل هم در زاهدان حادثه تلخی را رقم زدند، اما این نمی‌دانند این مردم هوشیار ترند و حماسه بیست و دوم بهمن را باشکوه تر خلق می‌کنند.

سلیمانی افزود: دولت عربستان و این تروریست‌ها بدانند خون این پاسداران عزیز و خون مردم مظلوم یمن پایمال نخواهد شد و روزی خواهد رسید که این ظلم به خودتان برمی‌گردد و این شلاق الهی در عربستان به صدا در خواهد آمد و دامن ظالم را خواهد گرفت.

آیت‌الله عباسلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در پایان خطبه‌های نماز جمعه رسما از مردم سیستان و بلوچستان خداحافظی و علت آن را تفکر زیبای مقام معظم رهبری مبنی بر جوان‌گرایی عنوان کرد.

214212

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان