«کارخانه به ماجرا ورود کند»

روایت دستیار دایی از اعتصاب بازیکنان سایپا و استعفای مدیرعامل

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: کارخانه سایپا باید به مشکلات مالی تیم و اعتصاب بازیکنان ورود کند.

روایت دستیار دایی از اعتصاب بازیکنان سایپا و استعفای مدیرعامل

بهزاد غلامپور در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دومین روز اعتصاب بازیکنان سایپا در آستانه بازی با تراکتورسازی، گفت: تا این ساعت (بعدازظهر جمعه) مشکلات مالی حل نشده است. امروز هم مثل دیروز سر زمین حاضر شدیم ولی بازیکنان تمرین نکردند. باشگاه و کارخانه سایپا باید به مشکلات مالی واکنش نشان بدهد و تمهیداتی بیاندیشند.

وی تاکید کرد: دریافتی بازیکنان و اعضای تیم بین 30 تا 40 درصد بوده است. شب عید نزدیک است و شرایط مالی خوب نیست. تیم ما به قطر رفته ولی نه پول توجیبی داده اند و نه تشویق شده ایم. هیچکس به فکر نیست. حتی یک نفر نیامد به تیم امیدواری بدهد. مگر علی دایی چقدر می تواند به تیم روحیه بدهد؟

مربی دروازه بان های تیم سایپا با بیان اینکه علی دایی از جیب خودش به بعضی از بازیکنان پول داده و برای تیم خرج کرده است، ادامه داد: نمی شود که دایی هم سرمربی باشد، هم مسافرت تیم، هتل و زمین تمرین را درست کند، هم تدارکات باشد و هم بانک! مگر می شود؟ ابتدایی ترین امکانات یک تیم داشتن زمین تمرین است که ما نداریم. تا الان 5 بار زمین تمرین را عوض کرده ایم.

غلامپور با بیان اینکه دایی از تصمیم بازیکنانش برای اعتصاب تمرینات حمایت کرده است، گفت: دایی خودش شرایط را درک می کند. وقتی بازیکنی نمی خواهد تمرین کند سرمربی چه کار کند؟ بازیکنان ما مشکل مالی دارند. یک نفر می خواهد ازدواج کند، یک نفر می خواهد شهریه دانشگاه بدهد و ... بازیکنان هزارتا گرفتاری دارند. کارخانه باید حتما به این موضوع ورود کند چون اصلا برای شرکت بزرگی مثل سایپا این اتفاقات خوب نیست.

وی درباره شایعه استعفای رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بله ما هم این موضوع را شنیده ایم.

مربی دروازه بان های سایپا در پایان در خصوص باخت این تیم به الریان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: اگر در این بازی پیروز می شدیم که ظلم به فوتبال بود. امکانات ما با قطری ها اصلا قابل مقایسه نیست با این حال بازیکنان جوان ما نشان دادند چه پتانسیلی دارند. دایی جوان های خوبی رو کرده است و امیدوارم مشکلات حل شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان