این نوع خودروها مشمول تخفیف ۵۰ تا ۷۰درصدی طرح ترافیک می‌شوند

میزان نوشت: قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از لحاظ تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی طرح ترافیک در سقف سهمیه‌ای برای آژانس‌ها و وانت‌بارها خبر داد و گفت: این تخفیف در حلقه دوم (طرح زوج و فرد) نیز بدون وجود سقف سهمیه منوط به ارائه "سندسفر" و "باربرگ" لحاظ شده است.

این نوع خودروها مشمول تخفیف 50 تا 70درصدی طرح ترافیک می‌شوند

شهریار افندی زاده در مورد سهمیه طرح ترافیک و حلقه دوم برای آژانس‌ها و وانت‌بارها، اظهار کرد: امسال برای طرح ترافیک آژانس‌ها در سقف سهمیه 50 درصد تخفیف لحاظ شده است و در صورت داشتن "سند سفر" این تخفیف به 70 درصد می‌رسد.

وی افزود: در مورد وانت‌بارها نیز همین تخفیف لحاظ شده است و اگر خودرویی دارای باربرگ یا سند حمل جابجایی باشد، این تخفیف به 70 درصد می‌رسد، یعنی ضرایب 0.5 به 0.3 کاهش خواهد یافت.
قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک در مورد محدوده حلقه دوم توضیح داد: همین تخفیف برای آژانس‌ها و وانت‌بارها در مورد حلقه دوم نیز لحاظ شده است، تنها تفاوت آن با طرح ترافیک این است که در محدوده حلقه دوم سقف سهمیه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات طرح ترافیک سال 97 رفع شده و سیستم یکپارچه‌ای برای محدوده طرح ترافیک و حلقه دوم ایجاد خواهد شد. همچنین مطالعات و بررسی‌های مناسبی برای طرح ترافیک و حلقه دوم در سال 98 صورت گرفته و می‌تواند طرح خوبی اجرا شود.

افندی‌زاده با اشاره به اینکه شورای حمل و نقل ترافیک 3 ماه فرجه برای اجرای طرح حلقه دوم در نظر گرفته است تا مردم به خوبی با آن آشنا شوند، گفت: هر خودرو برای ورود به حلقه دوم در هر فصل می‌تواند 20 روز به صورت رایگان و بدون لحاظ پلاک در محدوده حضور داشته باشد و برای تردد بیشتر در این محدوده عوارض پرداخت کند.

وی در مورد خودروهای پلاک شهرستان نیز توضیح داد: روزهای مجاز برای ورود پلاک شهرستان به حلقه دوم در هر فصل 15 روز و منوط به ثبت نام در سامانه تهران من است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل ترافیک با اشاره به اینکه سقف سهمیه در هیچ یک از روزهای 97 پر نشد، گفت: برهمین اساس سقف سهمیه طرح ترافیک در سال 98 تغییر نخواهد کرد.

به گفته وی سهمیه‌های مربوط به جانبازان، خبرنگاران و سایر موارد بدون تغییر اعمال خواهد شد.

افندی زاده خاطرنشان کرد: زمان پیک اول ترافیک نیز از ساعت 6:30 تا 10 صبح و پیک دوم از ساعت 16 تا 19 در نظر گرفته شده است. در روز پنجشنبه نیز طرح از ساعت 6:30 تا 13 خواهد بود.

42237

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان