توضیح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مشکلات مالی باشگاه

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم گفت که رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال این باشگاه حمایت کرده است.

توضیح رضاییان درباره حمایت رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی و مشکلات مالی باشگاه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شایعه عدم حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال خود و واگذاری نماینده جم در لیگ برتر عنوان کرد: به شایعات در این خصوص توجه نکنید. هدف نفت از حمایت ورزش، توجه به محیط پیرامونی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌اش است. تا الان هم هر تصمیمی گرفته شده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصمیمی است که به سود هواداران و منطقه باشد. این فضای همدلی هم باید ادامه داشته باشد تا روزهای خوب خود را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: قوانین و مقررات جاری باعث شده تا جلوی پرداختی مستقیم از سوی وزارت نفت به باشگاه گرفته شود و ما نتوانیم شرایطی را که در لیگ یک داشتیم، ادامه دهیم. با همه این موارد اما تا الان تیم روپا بوده و خواهشم هم این است که به حواشی توجه نکنید.

 

رضاییان افزود: آقای سیدپیروز موسوی (رئیس منطقه ویژه پارس جنوبی) از بدو ورودش به منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال حمایت کرده و از محل اسپانسرها و شرکت‌های صنعتی منطقه توانسته 35 درصد پول جور کند و به تیم بدهد. پشتیبانی مناسبی نیز از تیم می‌شود و انشاالله در آینده شرایط بهتر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان